جدایی به خاطر دعوا بر سر انتخاب لباس

مرد جوان وقتی دید که نمی‌تواند به سلیقه خودش لباس بپوشد و همسرش مرتب لباس‌های او را انتخاب می‌کند، به دادگاه خانواده رفت تا برای همیشه از همسرش جدا شود.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران،چندی پیش مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: از وقتی با همسرم ازدواج کرده‌ام یک زندگی آرام ندارم. او به همه چیز من کار دارد و مرتب در همه مسایل من دخالت می‌کند. او حتی به کوچک‌ترین و شخصی‌ترین مسایل من هم کار دارد و برای آن‌ها به جای من تصمیم می‌گیرد.

مرد جوان ادامه داد: اوایل ازدواجمان تصور می‌کردم که درست می‌شود و اگر زمان بگذرد او هم رفتارش بهتر می‌شود. ولی رفتار همسرم بهتر که نشد هیچ تازه بد‌تر هم شد. تا جاییکه او حتی به لباس پوشیدن من هم کار دارد. هربار که می‌خواهم از خانه بیرون بروم این همسرم است که باید به من بگوید چه لباسی را بپوشم. هر بار به خرید می‌رویم همسرم باید برای من لباس را انتخاب کند. هیچ وقت اجازه نمی‌دهد که من به انتخاب خود لباس بپوشم و یا لباس بخرم. در این مدتی که ازدواج کرده‌ام یکبار هم به انتخاب خودم لباس نخریدم.

وی افزود: اگر همسرم می‌فهمید که من یواشکی رفته و برای خودم لباس خریده‌ام کلی دعوا به راه می‌انداخت و به من می‌گفت تو سلیقه نداری و حق نداری خودت لباس خودت را انتخاب کنی. من دوست دارم که خودم با سلیقه خودم لباس بپوشم. از وقتی ازدواج کردم حتی قدرت انتخاب لباس‌هایم را هم ندارم.

مرد جوان در ادامه گفت:حتی چند وقت پیش برای اینکه مشکلاتمان حل شود با هم پیش یک مشاوره خانواده رفتیم. با خودم گفتم شاید با این کار همسرم رفتارش تغییر کند ولی او نه تنها بهتر نمی‌شود، بلکه روز به روز بد‌تر هم می‌شود. من دیگر واقعا از رفتارهای او خسته شدم و می‌خواهم برای همیشه از همسرم جدا شوم.

بعد از حرف‌های مرد قاضی به بررسی موضوع پرداخت و همسر این مرد را به دادگاه احضار کرد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۶:۰۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
خوب کاری نداره که! لباسای زنشم شوهرش انتخاب کنه تا قشنگ متوجه بشه پسره ی بدبخت چی میکشه!
خوشی زده زیر دلش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۳۰ دی ۱۳۹۳
سلام
خودخواهی وخودبزرگ بینی باعث میشه آدم نظرش رو به عزیزانش تحمیل کنه وناراحتشون کنه ،اگر بهشون احترام بذاریم و درکشون کنیم و آزادی تو انجام کارها رو همونجور که حق خودمون میدونیم برای اونها هم حق بدونیم هیچ وقت تو روابطمون مشکل پیدا نمیکنیم حتی اگر طرف مقابلمون اشتباه هم بکنه باید همون طوری باهاش برخورد کنیم که دوست داریم با خودمون برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
جابی
۱۲:۵۸ ۳۰ دی ۱۳۹۳
یعنی چه زنش گفته سلیقه نداری.اگه سلیقه نمیداشت زنشو انتخاب نمیکرد.احتمالا زنه خودشو قبول نداره والا
Iran (Islamic Republic of)
جابی
۱۲:۱۸ ۳۰ دی ۱۳۹۳
یعنی چه زنش گفته سلیقه نداری.اگه سلیقه نمیداشت زنشو انتخاب نمیکرد.احتمالا زنه خودشو قبول نداره والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۳۰ دی ۱۳۹۳
با سلام
به نظرم در جامعه ما آموزش ازدواج درست به مردم داده نمیشود و مردم هم هیچگونه تحقیق در رابطه هایی که باید داشته باشند با هم نمیدانند و بلد نیستند و زنها میخواهند از مردها زهر چشم بگیرند و مردها از زنها و موضوع آفرینش خود را در این کره خاکی نمیدانند و همه چی را به زمانه و عرف و این چیزها میدانند واقعا باید تاسف خورد که با این همه تمدن ما باید فرهنگ خود را زیر سوال ببریم بیایید درست زندگی کنیم یک بار تصمیم بگیریم و درست داشتن را یاد بگیریم برای هم خط و نشان نکشیم
آخرین اخبار