ادامه اعتراضات اماراتی‌ها به نحوه گزینش داور

مسئولان تیم ملی فوتبال امارات همچنان به اعتراض خود علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا و انتخاب یک داور ژاپنی در دیدار مقابل ایران ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی جام ملت‌های آسیا، به دنبال پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال ایران مقابل امارات، سرمربی این تیم نسبت به نحوه داوری و انتخاب هاتو لویجی ژاپنی برای قضاوت دیدار مقابل ایران اعتراض کرد.

راشدالزعابی نائب رئیس اول مدیر تیم‌های ملی امارات هم اعتراض خود به ASC را علنی کرده و گفت: نباید یک داور ژاپنی در بازی مقابل ایران انتخاب می‌شد زیرا نتیجه این دیدار هم تأثیر مستقیمی بر بازی بعدی ژاپن داشت. بازیکنان امارت خیلی خوب مقابل ایران بازی کردند و در 70 درصد مسابقه مالکیت توپ را در اختیار داشتند می‌توانم بگویم انتخاب داور ژاپنی نکته شوم این دیدار بود.

الزعابی در ادامه افزود: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و شکست در برابر بازیکنان ایرانی را می‌پذیرم اما به طور حتم قرار گرفتن یک داور ژاپنی برای قضاوت این دیدار یک اشتباه آشکار از سوی کمیته داوران AFC بود. بازیکنان امارات به خوبی تیم ایران را تحت فشار قرار داده و نشان دادند ظرفیت و استعداد بالایی برای راهیابی به مراحل بالاتری را دارند. بدون تعصب می‌گویم در سه بازی قبلی از تیم‌های بحرین، قطر و ایران بهتر بودیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار