بیانیه‌ مرکز توسعه مدنی لبنان در خصوص شهادت سردار سرتیپ «محمد علی الله‌دادی»

مرکز توسعه مدنی و حمایت از کارگری لبنان به دبیرکلی زاهر الخطیب در بیانیه‌ای شهادت سردار سرتیپ محمد علی الله‌دادی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ مرکز توسعه مدنی و حمایت از کارگری لبنان با صدور بیانیه‌ای شهادت سردار سرتیپ «محمد علی الله‌دادی» را در جریان ماموریت جهادی مقابله با دشمن صهیونیستی و نیروهای تروریست تکفیری به رهبر معظم انقلاب اسلامی «حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» و خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.

این مرکز در ادامه با قدردانی از فداکاری عظیم جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران در مقابله با نیروهای استعمارگر، تاکید کرد: این فداکاری‌ها در کنار مقاومت سوریه قرار گرفته است؛ مقاومت در خنثی‌سازی اهداف جنگ تروریستی سهیم بوده و دشمن صهیونیستی را در حالت سردرگمی و نگرانی از پیامدهای پیروزی محور مقاومت بر طرح اشغالگری-استعماری در فلسطین اشغالی و منطقه قرار داده است.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الله دادی
۰۰:۱۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
شهادت سردار محمدعلی الله دادی نقطه عطفی در نابودی رژیم غاصب اسراییل خواهد شد. این شهادت از آن حیث بسیار با اهمیت است که اولین شهیدی که با گلوله مستقیم اسراییل به شهادت رسیده است شهید الله دادی است. مگر نه اینکه شهید آوینی فرمود:در دنیا رازی وجود دارد که جز با خون فاش نمیشود. در حقیقت خون شهید الله دادی نباید پایمال گردد و انتقام خونش باید گرفته شود. شهید الله دادی نماینده مردم مسلمان و غیور ایران است و هیچ ایرانی غیرتمندی بسادگی از خون این شهید نخواهد گذشت. اسراییل باید به بدترین شکل تقاص خون این شهید را پرداخت نماید. در حقیقت اسراییل با این شهادت بطور مستقیم وارد جنگ با ایران شده است. و ما در جنگ تحمیلی ثابت کردیم که دست متجاوز را قطع خواهیم نمود. همه ما جوانان ایران زمین آماده ایم تا بفرمان ولی امرمان به خونخواهی این شهید و شهدای مسلمان، اسراییل را با خاک یکسان نماییم.
آخرین اخبار