اخبار باشگاه پرسپولیس؛

اختلاف مدیران سابق پرسپولیس و سازمان خصوصی سازی بر سر خرید باشگاه

مدیران سابق پرسپولیس از جمله عابدینی، هدایتی، رویانیان و پروین در جلسه با پورحسینی رئیس سازمان خصوصی سازی شرایطشان برای خرید پرسپولیس را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مدیران سابق پرسپولیس عزم جدی برای خرید این باشگاه دارند. شرایطشان را اعلام کردند و قرار است رئیس خصوصی سازی جواب آن‌ها را بدهد. مدیران سابق پرسپولیس بیان کردند که 20درصد نقد و مابقی در اقساط 5ساله امتیاز باشگاه پرسپولیس را خریداری می‌کنند اما در دولت بیان کرده که 40درصد نقد و مابقی در اقساط 2ساله امتیاز باشگاه پرسپولیس را می‌فروشند.

*درخواست خرید ایران از علی دایی

عابدینی، پروین، هدایتی و رویانیان از علی دایی درخواست کردند به ائتلاف آن‌ها بپیوندند و در جلسات برای خریدار باشگاه پرسپولیس شرکت کند و سهمی برای خرید باشگاه پرسپولیس داشته باشد تا دولت شرایط آ‌ن‌ها را بپذیرد.

اگر تیم پرسپولیس در اختیار ائتلاف مدیران سابق پرسپولیس قرار بگیرد آن وقت به طور حتم دایی فصل ‌آینده سرمربی پرسپولیس خواهد شد و عابدینی هم مدیر عامل پرسپولیس می‌شوند.

*گابریل فرناندو امروز تست پزشکی می‌دهد

بازیکن برزیلی مد نظر باشگاه پرسپولیس دیروز با این تیم تمرین کرد و امروز هم تست پزشکی و جسمانی می‌دهد و فردا هم درخشان جواب نهایی‌اش را در مورد این بازیکن می‌دهد.

گفتنی است، اسلام اف بازیکن ازبکی امروز به ایران می آید و فردا با تیم پرسپولی تمرین می‌کند.

*باشگاه پرسپولیس به دنبال ترانسفر سه بازیکن

مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال ترانسفر کردن سه بازیکن است تابخشی از بدهی‌های باشگاه با انتقال بازیکنانی به تیم‌های دیگر تامین کنند.

*عباس‌زاده در تیر رس اعراب 

عباس‌زاده سه تا پیشنهاد از دو کشور امارات و کویت دارد. باید دید درخشان با جدایی این بازیکن موافقت می‌کند یا نه!

*بازی دوستانه پرسپولیس با شهرداری

طبق برنامه قرار است تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی دوستانه  امروز ساعت 14:30در ورزشگاه درخشی‌فر به مصاف تیم فوتبال شهرداری تبریز می‌رود.

درب ورزشگاه به روی همه تماشا گران و هواداران پرسپولیس باز است و آن‌ها می‌توانند بازی هم محبوبشان را از نزدیک تماشا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار