در نشست شورای معاونین مطرح شد:

انجام برخی تغییرات ساختاری در دادگستری استان تهران

سیزدهمین نشست شورای معاونین دادگستری استان تهران با حضور اعضاء و به ریاست «غلامحسین اسماعیلی» در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست کل واقع در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد.

انجام برخی تغییرات ساختاری در دادگستری استان تهرانبه گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، سیزدهمین نشست شورای معاونین دادگستری استان تهران با حضور اعضاء و به ریاست «غلامحسین اسماعیلی» در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست کل واقع در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد.
 
در این جلسه، رئیس کل دادگستری استان تهران، گزارشی از روند شکل گیری تغییرات ساختاری در برخی از معاونت‌های این دادگستری را ارائه نمود و اظهار داشت: در پی تغییرات ساختاری انجام شده در ستاد قوه قضائیه می بایست در این استان نیز نسبت به اجرا و پیاده سازی ساختار متناظر اقدام می‌شد که با بررسی و مشورت‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده، همزمان حوزه‌های معاونت منابع انسانی دادگستری استان و معاونت نظارت و بازرسی شروع بکار می‌کند و حوزه معاونت اداری و مالی سابق، تحت عنوان حوزه معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی به فعالیت خود ادامه خواهد داد، و یک معاون قضایی جدید نیز به مجموعه معاونین دادگستری اضافه می گردد.

 وی در ادامه افزود از این تاریخ آقایان: «حمیدرضا آدابی» بعنوان معاون نظارت و بازرسی، «مهدی ناصری دولت آبادی» بعنوان معاون منابع انسانی، «حجت الاسلام و المسلمین حسین یزدانی چراتی» بعنوان معاون قضایی و «یوسف باقری» بعنوان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی مسئولیت هر یک از حوزه های مذکور را عهده دار خواهند بود.
 
وی در ادامه ضمن تأکید مجدد بر سلامت اداری در تشکیلات قضایی افزود: در این راستا اقدامات مفیدی انجام شده لکن برای پیشگیری از هرگونه تخلفات احتمالی،  ضروریست نظارت مدیران بر زیر مجموعه‌های خود به صورت برنامه ریزی شده و مستمر تداوم یابد و انشااله حوزه معاونت نظارت و بازرسی باید با بکارگیری نیروهای قضایی و اداری مجرب، متدین و کاردان در جهت تحقق این هدف متعالی گام بردارد.
 
رئیس کل دادگستری استان تهران تأکید کرد: وجود حتی یک تخلف کوچک در سیستم قضایی با عنایت به جایگاه خطیر آن به هیچ وجه قابل پذیرش و اغماض نیست لذا در این مسیر باید با قاطعیت و البته در چارچوب مقررات قانونی و در صورات لزوم برخوردهای لازم صورت گیرد.
 
وی افزود: دستگاه قضایی آخرین ملجا و پناهگاه مردم مظلوم و ستمدیده به شمار می‌رود و وجود هرگونه انحراف و یا لغزش در آن قابل پذیرش و تحمل نمی‌باشد.
 
شایان ذکر است، در ادامه این جلسه، مطابق با دستور کار تنظیمی، تعدادی از اعضاء شورا به بیان اخبار مربوط به حوزه های کاری خود پرداختند و احکام انتصاب معاونین جدید به آنان تحویل گردید.

انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار