قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار شهید "الله‌دادی":

انقلاب اسلامی در همه مرز‌ها به پیش خواهد رفت/ ملت لبنان در کنار سایر ملل مسلمان به قله‌های پیروزی دست خواهد پیدا کرد

وزیر بهداشت با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان گفت: شهادت سردار "الله‌دادی" و ۶ تن از رزمندگان حزب‌الله نتیجه ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی است و معتقدیم خون‌بهای این خون‌های پاک، رشد اسلام خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ "سید حسن قاضی‌زاده هاشمی" وزیر بهداشت، امروز با حضور در مراسم گرامیداشت شهادت سردار شهید "محمدعلی الله‌دادی" و ۶ تن از شهدای حزب‌الله که در دفتر نمایندگی حزب‌الله لبنان در تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مجاهدین فی سبیل‌الله، اظهار داشت: امیدواریم دست انتقام خداوند منتقم واقعی خون این شهیدان باشد.  
 
وزیر بهداشت افزود: این اولین بار و آخرین بار نیست که ملت‌ها شاهد این حوادث هستند.  
 
وی با اشاره به نزدیکی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نمونه بارزی از آنچه است که شاهد آن هستیم و بدون تردید راهی که امام خمینی(ره) به ما نشان داد، پرفروغ به پیش خواهد رفت.  
 
وزیر بهداشت تأکید کرد: ددمنشی‌های همه ظالمان از جمله رژیم صهیونیستی راه به جایی نخواهد برد و انقلاب اسلامی در همه مرز‌ها به پیش خواهد رفت و ملت لبنان در کنار سایر ملل مسلمان به قله‌های پیروزی دست خواهد پیدا کرد و تا همین‌جا نیز هر اتفاقی افتاده جز لطف و عنایت خدا و معجزه الهی نیست.  
 
وی خاطر نشان کرد: آنچه که اتفاق افتاده نمونه دیگری از ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی است که ملت‌های آزاده جهان شاهد آن بوده‌اند، ما معتقدیم خون‌بهای این خون‌های پاک، رشد اسلام خواهد بود.  
 
شایان ذکر است، سردار شهید "محمدعلی الله‌دادی" و ۶ تن از شهدای حزب‌الله لبنان یکشنبه این هفته در اثر تجاوز آشکار بالگردهای رژیم صهیونیستی به منطقه "قنیطره" در بلندی‌های جولان سوریه به شهادت رسیدند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار