اصفهان؛

طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان اقدام توهین آمیزبه ساحت مقدس نبی اکرم (ص) را محکوم کردند

جمعی ازطلاب و روحانیون حاضر درس خارج فقه آیت الله مهدوی نماینده محترم مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری اقدام توهین آمیز به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) را محکوم کردند و با امضای طوماری این عمل ننگین را محکم نمودند.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از ناگوارترین اتفاقات این روزگار که قلب هر انسان آزاده‌ای را جریحه‌دار می‌کند، توهین به ساحت مقدس پیامبر خاتم، حضرت محمد‌مصطفیصلی الله علیه و آله و سلم است؛ یگانه شخصیتی که اشرف مخلوقات عالَم و عصارۀ پاک هستی و خلاصۀ جمیع انبیاست؛ انسانی که رفتار و اخلاق پاک و مَلک‌نشانشان، نشانگر رحمةًللعالمین‌بودن ایشان است؛ شخصیتی عظیم‌القدر که تمام وجودشان را وقف خیررسانی به انسان‌ها کرده بودند و قلب نازینشان برای هدایت آن‌ها می‌تپید و خود را برای هدایت دیگران، به سختی‌های جانکاه می‌انداختند.

و اکنون دولت‌مردان فرانسه بازیچۀ اسرائیل نجس و جنایتکار شدند و داغ ننگ اهانت به دُردانۀ آفرینش را بر پیشانی خود هک کردند و درازای خوشنودی خفاشان خون‌آشام، آتش نفرت همۀ مسلمانان را برافروختند و قلب آزادگان را جریحه‌دار کردند.

برای ملتی که خود را مهد فرهنگ مغرب‌زمین می‌داند، این بی‌فرهنگی آشکار، لکۀ ننگی پاک‌نشدنی است؛ اما آن‌ها و عالمیان بدانند که بی‌تردید در این واقعۀ جانسوز نیز پیروان راستین آن پیام‌آور اخلاق و درست‌کاری، براساس دستور قرآن کریم، به همۀ انبیای الهی و پیروان آنان احترام خواهند گذاشت.


ما طلاب و روحانیون حوزۀ علمیۀ اصفهان، این توطئۀ ننگین را محکوم کرده و با استغاثه به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصرارواحنافداه، شکایت خود را به محضر قدس ربوبی عرضه می‌داریم؛ «اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْكُو إِلَيْكَ فَقْدَ نَبِيِّنَا وَ غَيْبَةَ وَلِيِّنَا وَ شِدَّةَ الزَّمَانِ عَلَيْنَا وَ وُقُوعَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الْأَعْدَاءِ عَلَيْنَا وَ كَثْرَةَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّةَ عَدَدِنَا.»


انتهاي پيام/ز
برچسب ها: طلاب ، روحانی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.