جام ملت‌های آفریقا:

رفتار غیر دوستانه با تیم ملی گینه در بازی‌های جام ملت‌های آفریقا

کاپیتان تیم فوتبال گینه از اینکه در جریان بازی‌های جام ملت‌های آفریقا به دلیل درگیری کشورشان با ویروس ابولا با آنها غیر دوستانه رفتار می‌شود بشدت انتقاد کرد.

رفتار غیر دوستانه با تیم ملی گینه در بازی‌های جام ملت‌های آفریقابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت، بازی‌های جام ملت‌های آفریقا در حال پیگیری است و تیم فوتبال گینه از سوی دیگر تیم‌های شرکت کننده و هواداران آنها را "تیم ابولا" می‌خوانند.

تیم ابولا هیچ هواداری در ورزشگاه ندارد تا به هنگام بازی آنها را تشویق کنند.

کامیل زایاته کاپیتان تیم گینه از هواداران کشورش هم انتقاد کرد و گفت: ما برای خوشحال کردن هواداران به ورزشگاه می‌رویم تا بهترین بازی را به نمایش گذاشتند و کاری کنیم آنها از دیدن فوتبال لذت ببرند، اما از 14 هزار مهاجر کارگر اهل گینه که در کشور گینه استوایی زندگی می‌کنند فقط 3 هزار نفر به ورزشگاه آمدند، جای تاسف است در چنین حالتی از دیگر هواداران وتیم‌ها چه انتظاری می‌توانیم داشته باشیم.

لازم به ذکر است گینه یکی از 3 کشورغرب آفریقا است که درگیر ویروس ابولا شده و 2 هزار نفر از مردم این کشور بر اثر ابتلا به همین ویروس جهان خود را از دست داده‌اند.

در بازی گینه و ساحل عاج در چارچوب بازی‌های جام ملت‌های آفریقا، هواداران ساحل عاجی پلاکاردی در کنار زمین به نمایش درآوردند که روی آن نوشته شده بود: خدا بزرگ است، موفق باشید تیم ابولا...

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار