تبریز؛

برنامه ریزی براي جلوگيري از آسيب‌هاي اجتماعي جوانان

مديركل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي گفت: علل مختلفي در بروز آسيب‌هاي اجتماعي در بين جوانان وجود دارد كه براي مقابله با انها بايد برنامه ريزي داشته باشيم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز؛اسبقیان گفت: علل خانوادگی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، مذهبی، روانی و طبیعی از زمینه‌های آسیب پذیری جوانان در اجتماع هستند که پرداختن به هر يك از اين موارد و برنامه ريزي بر روي آنها مي تواند جوانان رامصون نگه دارد.

وی ادامه داد: البته دستگاه های مرتبط با امور جوانان در استان اقدامات زیادی کرده اند و این جای تقدیر دارد و این به دلیل حساس بودن این حوزه و نگرانی جامعه از بابت جوانان است.

اسبقيان با ارایه گزارشی از وضعیت آسیب های اجتماعی استان در حوزه جوانان اظهار کرد: البته وضعيت استان در خیلی از آسیب های اجتماعی همچون طلاق، خودکشی، سرقت و شرب خمر به مراتب پایین تر از میانگین کشوری است اما اين به معناي پرداخت نكردن به موضوع جوانان و امور آنها نيست.

وي همچنين به ديدار جامعه ورزش با رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و گفت: در اين ديدار رهبر معظم انقلاب بر توجه به ورزش همگاني به دليل شادابي و نشاطي كه ورزش در جامعه ايجاد مي كند تاكيد كردند.

اسبقيان افزود: رهبر معظم انقلاب در اين ديدار بر اهميت ورزش قهرماني نيز اشاره كردند و فرمودند كه ورزش همگاني دامنه است و ورزش قهرماني قله از اين رو بايد ورزش قهرماني و همكاني مورد توجه ويژه باشند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.