سرمربی کره جنوبی: بازی که انتظار داشتم از بازیکنان دیدیم

اولی اشتیلیکه سرمربی تیم ملی کره جنوبی پس از شکست ازبکستان و راهیابی به مرحله نیمه نهایی گفت: همان بازی که از شاگردانم انتظار داشتم مقابل ازبکستان دیدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از AFC، اولی اشتیلیکه سرمربی آلمانی کره جنوبی از پیروزی شاگردانش مقابل تیم ملی ازبکستان و راهیابی به مرحله نیمه نهایی ابراز رضایت کرده و گفت: طی 10 روز گذشته اولین مرتبه بود که تمامی بازیکنان را در اختیار داشتیم و هیچکس در این دیدار مصدوم، بیمار و یامحروم نبود بازی را نرم اما با قدرت آغاز کردیم از عملکرد تمام بازیکنان رضایت کامل دارم.

وی در ادامه افزود: از ابتدای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با هدف کسب قهرمانی پا به میدان گذاشتیم و حالا در تحقق این هدف استوارتر قدم برمی‌داریم. البته تنها میل به قهرمانی برای جلو رفتن کافی نیست باید توانایی و مهارت خود را در زمین مسابقه به نمایش درآوریم. اشتیلیکه به 2 بازی قبلی کره جنوبی- ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 اشاره کرد و گفت: بازی در خانه ازبکستان یک بر یک مساوی ودر سئول یک بر هیچ به سود ما تمام شد فکر می‌کنم درست باشد اگر بگوییم تیم فوتبال کره جنوبی از ازبکستان قوی‌تر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار