موبد خورشیدان در نشست نفی توهین به ادیان و مقدسات:

اقدام نشریه شارلی ابدو سوءاستفاده از آزادی است / ما این اقدام را به شدت محکوم می‌کنیم

رئیس انجمن موبدان تهران گفت: اقدام نشریه شارلی ابدو سوءاستفاده از آزادی بوده و آن روزنامه‌نگاری که به خود اجازه داده چنین اقدامی انجام دهد، جز سوءاستفاده از آزادی اقدامی انجام نداده است.

زرچینی *** کشدار // اقدام نشریه شارلی ابدو سوءاستفاده از آزادی است / ما این اقدام را به شدت محکوم می‌کنیمبه گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران موبد خورشیدیان رئیس انجمن موبدان تهران در نشست نفی توهین به ادیان و مقدسات که در هتل بزرگ تهران برگزار شد، اظهار داشت: اقدام نشریه شارلی ابدو سوءاستفاده از آزادی بوده و آن روزنامه نگاری که به خود اجازه داده چنین اقدامی انجام دهد، جز سوءاستفاده از آزادی اقدامی انجام نداده است.
 
وی ادامه داد: مطمئناً همه ما از این موضوع ناراحت بوده و در عصری که همه ما ادعا می‌کنیم از نظر اخلاقی، فرهنگی و تمدن این اتفاق ناگوار رخ داده، اظهار تأسف می‌کنیم.
 
خورشیدیان با اشاره به این که همه ما افتخار می‌کنیم که ما ایرانیان انسان‌های خوش‌باطنی هستیم، تأکید کرد: ما به خاطر این اقدام تحت تأثیر قرار گرفته‌ایم و خود را در این ناراحتی سهیم می‌دانیم.
 
رئیس انجمن موبدان تهران در پایان با اشاره به ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که رهبر عالیقدر ما پاسدار فرهنگ، صمیمیت و احترام گذاردن به ادیان است و امیدواریم آن افرادی که این کار را کرده‌اند، به بدترین سرنوشت دچار شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار