اسقف ماگار آشکاریان در نشست نفی توهین به مقدسات و ادیان:

تعریف آزادی در غرب و شرق متفاوت است

جانشین خلیفه‌گری تهران و شمال کشور گفت: آزادی چیزی است که از طرف خدا اعطا شده اما آن چه که در غرب و شرق درباره آن تعریف می‌شود، متفاوت است.

تعریف آزادی در غرب و شرق متفاوت استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران اسقف ماگار آشکاریان جانشین خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال کشور در نشست نفی توهین به مقدسات و ادیان که در هتل بزرگ تهران برگزار شد،‌ اظهار داشت: آن چه از اتفاقات اخیر شنیدیم، برای ما تازگی ندارد، زیرا بیش از 2000 سال است که سؤتفاهم‌ها و سؤنیت‌ها وجود داشته و توهین‌هایی که در این زمینه بوده نشانگر ضعف انسانی است.
 
وی ادامه داد: آزادی چیزی است که از طرف خدا اعطا شده و آن چه که در مورد آزادی تعریف می‌شود معنا و مفهوم آن در شرق وغرب متفاوت است.
 
جانشین خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال کشور با اشاره به اقدام مجله شارلی ابدو در توهین به پیامبر و ضمن نکوهش این اقدام و محکومیت آن تأکید کرد: کسی که اعتقاد و ایمان ندارد دشمن انسانیت است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: چیزی که چندی پیش در آمریکا پیش آمد یک نفر از پروتستان‌ها محراب کلیسا را به آتش کشید و آیت الله خامنه‌ای فرمودند آن شخصی که این کار را انجام داده یک کار انفرادی صورت داده و نباید کل مسیحیت را زیر سوال برد./رن
انتهای پیام/
برچسب ها: آزادی ، اسقف ، مقدسات دینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار