بیانیه نمایندگان ایرانیان غیرمسلمان در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص)

اخیراً روزنامه شارلی ابدو با نشر کاریکاتوری موهن و شرم‌آور بار دیگر به ساحت پیامبر و دین مبین اسلام توهین کرد و موجب جریحه‌دار شدن احساسات دینی تمام موحدان و یکتاپرستان شد و ضمن محکوم کردن این حرکت ضددینی و انسانی توهین به هر یک از ادیان توحیدی، اهانت به تمام ادیان توحیدی محسوب می‌شود.

بیانیه نمایندگان  ایرانیان غیرمسلمان در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص)به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران نمایندگان ایرانیان غیرمسلمان (اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی) در خصوص محکومیت اهانت به ساحت پیامبر و مقدسات دین اسلام بیانیه‌ای صادر کردند که متن آن به شرح ذیل است:
 
اخیراً روزنامه شارلی ابدو با نشر کاریکاتوری موهن و شرم‌آور بار دیگر به ساحت پیامبر و دین مبین اسلام توهین کرد و موجب جریحه‌دار شدن احساسات دینی تمام موحدان و یکتاپرستان شد. اهانت به اصلی‌ترین ارزش‌های دینی، فرهنگی و تاریخی پیروان ادیان الهی رفتاری غیرعقلانی و غیراخلاقی است که موافق با هیچ یک از اصول و مبانی هویت انسانی نیست.
 
ایرانیان غیرمسلمان ایران (اقلیت‌های دینی) که همواره بر اساس قانون اساسی و سایر قوانین جاری مملکتی مورد احترام بوده و سابقه همزیستی سرشار از حس برادری با سایر اقشار ملت بزرگ ایران را داشته است، ضمن محکوم کردن این حرکت ضددینی و انسانی، اعتقاد دارند که توهین به هر یک از ادیان توحیدی،‌ اهانت به همه ادیان توحیدی محسوب می‌گردد.
 
گفتنی است این بیانیه به امضای کارن خانلری، نماینده ارامنه شمال، روبرت بگلریان، نماینده ارامنه جنوب، یوناتن بتکویا، نماینده آشوری‌ها، اسفندیار اختیاری، نماینده زرتشتییان، سیامک مصدق، نماینده کلیمیان رسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار