«حمیدرضا قطبی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران :

نظر نهایی در مورد "جامه دران" را باید بر عهده مردم گذاشت/ حال و هوای سینما یک کم بهتر شده است

کارگردان "جامه دران" گفت: تمام سعی ما بر این است که اثرمان مورد توجه مخاطبان و اهل فن قرار بگیرد، پس باید نظر نهایی در مورد این اثر را بر عهده مردم و هیات داوران گذاشت.

حمیدرضا قطبی کارگردان فیلم "جامه دران" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران  در خصوص حال و هوای سینمای امروز ایران گفت: حال و هوای سینما یک کم بهتر شده زیرا در گذشته با یک فضای بسته روبرو بودیم ولی الان این فضا بازتر و تعداد فیلم ها بیشتر شده و محدودیت‌ها در انتخاب تعداد فیلم‌ها از بین رفته است.

وی افزود: برای آنکه در سینما پیشرفت کنیم باید هر چه زودتر زیرساخت‌ها درست شود و سرمایه‌گذاری‌ها صورت بگیرد.

قطبی در خصوص جدا شدن بخش بین‌الملل از بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر بیان کرد: نظر من در این مورد مثبت است زیرا زمانی که این دو بخش ادغام باشند جشنواره بدون توجه لازم به یک بخش برگزار می‌شود ولی اکنون فیلم‌ها در بخش‌های مختلف بهتر دیده می‌شوند و حتی در رقابت‌های خارجی هم حرفی برای گفتن دارند.

این کارگردان در مورد پیش‌بینی خود از جایگاه فیلمش در جشنواره فجر گفت: تمام سعی ما این بود که فیلمی بسازیم که در حد استاندارد باشد و مورد توجه مخاطبان و اهل فن قرار بگیرد پس باید نظر نهایی در مورد این اثر را بر عهده مردم و هیات داوران گذاشت و پیش‌بینی نکرد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار