در جمع خبرنگاران مطرح شد

توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره موبایل و تبلت دانش‌آموزی

وزیر آموزش و پرورش گفت: هدایت تحصیلی دانش آموزان در پایان سال نهم باید انجام شود اما امیدواریم وضعیت هدایت تحصیلی تا پایان تابستان سال 94 نهایی شده و اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی اصغرفانی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز(شنبه) در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه مشترک میان وزارت آموزش و پرورش و میان وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات در محل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص تعیین رئیس دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: در جلسه بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین رئیس دانشگاه فرهنگیان نهایی خواهد شد.

فانی با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی در کشور با گستردگی مخاطب آموزش و پرورش مواجه نیست ادامه داد: هم اکنون در تعدادی از مدارس تابلوی هوشمند، تبلت و روشهای جدید فناوری اطلاعات استفاده می‌شود اما هنوز این اقدام فراگیر نشده و نیازمند اعتبار و زمان بیشتری است که امیدواریم با امضای این تفاهم نامه بتوانیم هوشمندسازی هوشمندانه مدارس را دنبال کنیم.

وزیر‌ آموزش و پرورش در خصوص ورود تبلت دانش آموزی به مدارس نیازمند برنامه ریزی و انجام تمهیداتی است که امیدواریم منابع آن با مشارکت خود مدارس تامین شود.

وی با بیان اینکه ورود موبایل دانش آموزی به مدارس هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است گفت: ورود موبایل دانش آموزی هم اکنون آغاز شده اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص شروع هدایت تحصیلی از پایه نهم افزود: مدتی است که کمیته‌ای برای هدایت تحصیلی در دوره متوسطه دوم تشکیل شده که خود بنده نیز به طور مرتب در این کمیته حضور دارم.

فانی در پایان عنوان کرد:  باید بدانیم هدایت تحصیلی در پایان سال نهم انجام می‌شود بنابراین حدود یکسال فرصت داریم که در این خصوص برنامه ریزی انجام دهیم اما امیدواریم تا پایان تابستان سال 94 بحث هدایت تحصیلی شاخه‌ها و رشته‌های متوسطه نهایی شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فانی ، مشارکت ، تبلت ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
فکری به حقوق قراردادی ها بکنید
آخرین اخبار