کشف مواد مخدر؛

کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان فارس

مأموران انتظامی استان فارس با انجام سه عملیات منسجم، ۶۲۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی استان فارس در این زمینه اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی "درز و سایبان" شهرستان " لارستان" هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند مظنون شدند.

سردار احمدعلی گودرزی افزود: راننده خودرو به‌محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن 480 کیلوگرم حشیش که در صندوق‌عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین این خودرو که قصد فرار داشتند با سرعت عمل مأموران دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس به عملیات دیگری که توسط مأموران و در شهرستان " گراش" انجام شد اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی این شهرستان از ورود یک محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه خودرو پژو 405 از محور "فداغ به "ارد" مطلع و بلافاصله به محل موردنظر اعزام شدند.

سردار گودرزی تصریح کرد: در این راستا مأموران یک دستگاه خودرو پژو 405 را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ضمن توقیف خودرو در بازرسی از آن 99 کیلو و 800 گرم تریاک کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

وی گفت: مأموران پاسگاه "چهار برکه" شهرستان " لارستان" نیز با توقیف یک دستگاه خودرو پژو 405 در محور بندرعباس – لارستان، 48 کیلوگرم تریاک کشف و در این راستا پنج نفر متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس فارس تأکید کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار دارد و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

فروشنده فیلم‌های خانوادگی در شیراز دستگیر شد

با تلاش مأموران پلیس فتا استان فارس، فردی که در فضای مجازی اقدام به فروش عکس‌ها و فیلم‌های مستهجن می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا فارس در تشریح این خبر گفت: در پی رصد اطلاعاتی فضای مجازی توسط مأموران وبلاگی با محتوای فروش عکس‌ها و فیلم‌های مستهجن و فیلم‌های شخصی خانوادگی شناسایی و بررسی آن در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سید موسی حسینی افزود: پس از بررسی‌های انجام‌شده و اقدامات فنی و اطلاعات کارشناسان پلیس فتا موفق به شناسایی گرداننده این وبلاگ شدند.

وی گفت: در عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم این پرونده دستگیر و به بزه انتسابی خود اعتراف و عنوان داشت: به خاطر سرگرمی و تفریح این صفحه مجازی را راه‌اندازی کرده و صرفاً فقط قصد نمایش عکس‌ها و فیلم‌ها را داشتم اما بعد از مدتی با به دست آوردن عکس و فیلم‌های بیشتری اقدام به فروش آن‌ها به صورت اینترنتی نمودم و چون این کار درآمد خوبی به همراه داشت کار خود را ادامه دادم.

سرهنگ حسینی گفت: پس از اعترافات متهم و تکمیل شدن پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

برادران سارق در دام پلیس لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان استان فارس از دستگیری دو برادر سارق و کشف تعدادی اموال مسروقه از آنان خبر داد.

سرهنگ حسین خلیفه در این زمینه گفت: مأموران کلانتری لطیفی شهرستان دو برادر سارق را که با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت‌های گوناگون می‌کردند، شناسایی و آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر نمایند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان مقدار زیادی اموال مسروقه شامل وسایل برقی و جوشکاری کشف شد.

سرهنگ خلیفه با بیان اینکه سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند، افزود: شهروندان هشدارهای پلیسی پیرامون پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: شیراز ، مخدر ، حشیش ، تریاک ، مسروقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.