سردار قربانی:

قاسم سلیمانی چراغ راه جوانان مسلمان در جبهه اسلام است

رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: امروزه قاسم سلیمانی در دنیا می درخشد و همچون شهدای ما چراغ راه جوانان مسلمان در جبهه اسلام است

قاسم سلیمانی چراغ راه جوانان مسلمان در جبهه اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران سردار مرتضی قربانی رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نخستین یادواره شهدای اندیشمند حوزه علوم دفاعی سپاه و سومین سالگرد سالگرد سردار شهید احمد سیاف زاده اظهار داشت: امثال حاج احمد سیاف زاده با توجه به خردمندی ها و تواناهایی شان نقش تاثیرگذاری در دوران دفاع مقدس ایفا کردند.

رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به سخنان امام که انقلاب ما انفجار نور است تصریح کرد: شعاع این نور تمام دنیا را در بر گرفته است و از زمین تا بهشت برین نورافشانی می کند که تمامی این ها به واسطه شهدا، جانبازان، رزمندگان و ملت فداکاری است که پا به عرصه ایثار گذاشته است.

سردار قربانی ادامه داد: این انفجار بزرگ ( انقلاب اسلامی ایران) به قدری جهان را در بر گرفته است که دشمنان در برابر انقلاب اسلامی  قد علم کرده اند اما شکست های پی در پی ای متحمل شده اند.

وی با بیان این که امثال حاج احمد سیاف زاده ها در دوران دفاع مقدس زیاد است گفت: ما در جنگ از رزمندگان فداکاری ، تلاش ها و ایثارهایی را دیدیم که نمی شود بر زبان جاری کرد که خداوند مقام و منزلت آنان را نیز تعریف کرده است و فرموده است که عزت برای خداست و کسی که خدا را بشناسد و از خواسته های نفسانی اش جدا شود خداوند متعال به وی عزت خواهد داد و جایگاهش را در پیشگاه خود مشخص می کند اما در مقابل هر کسی هم  با اسلام و خداوند دشمنی کند عذاب شدیدی را خواهد دید.

رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان داشت: در دوران 8 سال جنگ تحمیلی 44 کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم به عراق کمک می کردند و 14 کشور نیز به صورت رزمی وارد جنگ با جمهوری اسلامی ایران شدند اما ایران اسلامی با اطلاعات از فرمان ولی فقیه مقابل آن ها ایستاد که این حماسه در تاریخ ثبت شد زیرا از نظر ابعاد معنوی و روحانی دفاع مقدس دارای جایگاه بالایی بود.

سردار قربانی ادامه داد: بنده در حاشیه مراسمی با سرلشگر عراقی که صحبت می کردم از وی تعداد کشته هایشان را در 8 سال دفاع مقدس پرسیدم که در جواب گفت ما 760 هزار نفر کشته دادیم و 60 هزار جنازه نیز در ایران است و شما 80 هزار نفر هم از ما را نیز به اسارت گرفتید که این آمار نشان از تلفات 900 هزار تایی دشمن در مقابل جمهوری اسلامی دارد که صدام حسین به پشتوانه طاغوت نتوانست در مقابل ایران اسلامی دوام بیاورد.

وی اضافه کرد: اما آمار شهدای ما 189 هزار نفر است و ما توانستیم تعداد زیادی از مهمات دشمن را در جنگ به غنیمت بگیریم و در خارک که 78 روز جنگیدیم با شناسایی زاغه های آنان مهمات آن را به غنیمت گرفتیم .

رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان این که عزت در اختیار قوای اسلامی است گفت: دو ماه پیش زمانی که با سردار سلیمانی صحبت می کردم گفت اکنون در عراق است و بر روی قبر صدام ایستاده است که این همان قول خداست که محور شرارت نابود شده است و کشور ما سربلند.

سردار قربانی ادامه داد: امروز قاسم سلیمانی ما در دنیا می درخشد و وی همچون شهدا چراغ راه جوانان مسلمان در جبهه اسلام است.

وی با اشاره به این که این مراسم ها و یادواره باعث تجدید میثاق با شهدا می شود بیان داشت: این شهدای اندیشمند حوزه دفاعی سپاه در زمان جنگ و بعد از آن مرام خود را تغییر ندادند و تابع ولی فقیه قدم برداشتند که باعث شکست دنیای کفر در برابر ما شد و با اقدامات خود توانستند کشور را در دنیا مطرح کنند.

رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  افزود:  دنیای  کفر اکنون با تمام توان علیه ما شده است اما در مقابل ما شکست های پی در پی را متحمل شده  و باید بدانیم این حملات علیه ما بیشتر می شود اما این اقدامات آن ها باعث شده که ایران اسلامی در دنیا بیشتر سر و صدا کند و تمامی قلب ها را  به سمت انقلاب برگرداند.
سردار قربانی با بیان این که پیروزی ما نزدیک و نزدیک تر است گفت: در آینده جنگ ما با آمریکا شروع می شود و در آینده نزدیک ما با اسرائیل وارد جنگ می شویم و خیلی از ما باید در این جنگ شرکت کند و سپاه پاسدار و حزب الله با گذر از کشورهای اسلامی به یقین به بیت المقدس می رسند.

وی افزود: ما باید بدانیم چه وظایفی داریم و باید چه کنیم و باید بدانیم این لباس پاسداری مدافع ملت از شر ظلم است و چون ما عشق به دین و لایت فقیه داریم به فرموده خداوند همیشه پیروز هستیم.

رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پایان خاطر نشان کرد: امروز اگر در دنیا ما می درخشیم به واسطه خون شهدا و ولایت مداری ما است و باید بدانیم رهبر ما منجی و نجات دهنده جوانان جهان است و رهبر تمام مسلمین دنیاست و ما در رکاب رهبری هستیم که جا پای شهدا و امام می گذارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار