در صحن علنی مطرح شد؛

پاسخ لاریجانی به تذکر حاجی‌دلیگانی درباره موضوع اهانت به پیامبر اکرم (ص)

علی لاریجانی در واکنش به تذکر نماینده شاهین‌شهر مبنی بر موضع‌گیری درباره مباحث چند روز اخیر کشور و جهان گفت: بنده در مورد موضوع اهانت به پیامبر اکرم (ص) در اجلاس بین‌المجالس اسلامی مفصلاً صحبت کرده‌ام.

به گزارش  خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جلسه علنی امروز یکشنبه پنجم بهمن ماه طی تذکری به ماده 110 آیین‌نامه داخلی مجلس خطاب به لاریجانی گفت: معمولاً ریاست جلسه در خصوص موضوعات مهم روز موضع‌گیری و مباحثی را مطرح می‌کند که ما انتظار داشتیم ریاست مجلس، امروز هم پس از تعطیلی یک هفته‌ای مجلس در مورد مباحث چند روز اخیر کشور مطالبی را عنوان می‌کرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر ادامه داد: لازم بود ریاست مجلس در مورد اهانت به پیامبر اکرم (ص) از سوی مجله فرانسوی زبان شارلی ابدو و رفتار نادرست وزیر امور خارجه و پیام مقام رهبری به جوانان اروپا مطالبی را بیان می‌کردند.
 
حاجی‌دلیگانی تأکید کرد: ما انتظار داریم ریاست جلسه تا زمانی که جلسه علنی امروز باقی است در رابطه با موضوعات مورد ذکر، مطالبی را بیان کند.
 
در ادامه علی لاریجانی در واکنش به تذکر حاجی‌دلیگانی گفت: بنده راجع به موضوع اهانت به پیامبر اعظم (ص) بیش از ده جا سخنرانی و این موضوع را محکوم کرده‌ام.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من حتی در آخرین سفرم به ترکیه و اجلاس بین‌المجالس اسلامی به موضوع اهانت پیامبر اکرم (ص) به خوبی پرداخته‌ام و مفصل در این رابطه صحبت کرده‌ام.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار