فلاحی‌باباجان در نطق میان‌‌دستور:

رسانه‌ها حق پیام ارزشمند مقام معظم رهبری را به نحو احسن ادا کنند

نماینده مردم اهر در مجلس گفت: وزیر امورخارجه به هوش باشد که در پشت اطمینان ملت شریف ایران، چشمان تیزبینی نهفته است و قدم زدن‌ها و خوش و بش‌های دوستانه و سفرهای غیرضروری را زیرنظر دارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "عباس فلاحی باباجان" نماینده مردم اهر و هریس در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی (یکشنبه 5 بهمن ماه) ضمن تشکر از نامه مقام معظم رهبری به جوانان آمریکایی گفت: امیدواریم حق این پیام ارزشمند توسط صدا و سیما و رسانه‌های دیگر به نحو احسن ادا شود.

عضو کمیسیون عمران خطاب به گروه مذاکره کننده هسته‌ای بیان داشت: ما همواره دوستی و اطمینان خود را با رأی موافق به وزیر خارجه از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اعلام کرده‌ایم که البته این تأیید با تأیید کیسینجر و آمریکایی‌های طمع‌ورز از زمین تا آسمان تفاوت دارد.

وی افزود: وزیر امورخارجه به هوش باشد که در پشت این اطمینان ملت شریف ایران و نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی، چشمان تیزبینی نهفته است و قدم زدن‌ها و خوش و بش‌های دوستانه و سفرهای غیرضروری را زیرنظر دارند.

نماینده اهر خطاب به ظریف اظهار داشت: حتماً می‌دانید با کسانی مذاکره می‌کنید و پشت میز می‌نشینید که ماهواره خبیث آنها مسیر حرکت و عملیات پاک‌ترین فرزندان این ملت را به دشمنان‌شان گزارش و در عملیات کربلای چهار آنها را به خاک و خون کشید و طرف قضیه با شما کسانی هستند که هنوز هم از شلیک موشک ناو آمریکایی و هواپیمای مسافربری ایران هلهله شادی سر دادند و مدال گرفته‌اند و امروز چه بسا شهادت سرداران جبهه جهاد و مقاومت نیز نتیجه رهگیری خبیثانه آنهاست.

فلاحی خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: حتماً مستحضرید که تئوری‌پردازان اقتصادی خاک سفید اعلام داشتند که کمر ایران را با رساندن قیمت نفت به 60 دلار می‌شکنیم و تئوری‌پرداز سیاسی آنها گفته است که به تعداد پرچم‌هایی که ایرانیان آتش زده‌اند، آنها را اذیت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز مردم اهر و هریس روزهای سختی دارند و سه سال است شب و روز ندارند، گفت: تاکنون 5 هزار مرتبه زلزله در منطقه اتفاق افتاده است که مدیران وقایع غیرمترقبه استان تنها به مراکز استان توجه شده است.

نماینده مردم اهر خاطرنشان کرد: عدم عدالت در بودجه‌بندی این استان در سال 94 ما را آزرده کرده است و امسال هم جاده مرگ مورد بی‌توجهی قرار گرفته است امیدواریم با دستور رئیس‌جمهور این مشکل حل شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملت ، مجلس ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار