راجرز‌ خطاب به بالوتلی‌: بازی‌ات را بهتر کن تا بمانی!

سرمربی‌ باشگاه لیورپول‌ خطاب به ماریو بالوتلی‌ گفت: تو برای بقاء در لیورپول‌ باید بازی‌ات‌ را بهتر کنی و در تمرینات بهتر ظاهر شوی.

راجرز‌ خطاب به بالوتلی‌: بازی‌ات را بهتر کن تا بمانی!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ماریو‌ بالوتلی‌ بازیکن‌ و ستاره ایتالیای باشگاه لیورپول‌ که این فصل با مبلغ 16‌ میلیون پوند از باشگاه آث‌میلان به لیورپول‌ آمد نتوانست از مدت حضورش در این فصل در نقش یک گلزن تمام عیار‌ ظاهر شود به طوری‌که تنها 1 گل از خط دروازه عبور داد، مسئله‌ای که باعث شد بسیاری فکر فروش این بازیکن‌ تازه‌وارد را در سر بپروراند‌ از راجرز‌ بخواهند وی را در سبد فروش لیورپولی‌ها قرار دهد، اما براندون‌ راجرز‌ ایرلندی مصرانه‌‌ خواهان باقی ماندن بالوتلی‌ پر حاشیه در ترکیب لیورپولی‌هاست و بر این باور است که او تنها باید بازی‌اش‌ را بهتر کند.

وی در این خصوص گفت: اگر شما می‌خواهید در مسابقه و هر دیدار حضور داشته باشید، هر روز باید در تمرینات ظاهر شوید و به بهترین شکل ممکن بازی‌ کنید. ما در بازی در جام حذفی 1 ساعت وقت داشتیم، بنابراین با هم صحبت کردیم و دیدیم که او در چه جایگاهی قرار دارد، او دقیقاً به این مسئله واقف است که چه کاری باید انجام دهد که بتواند در ترکیب لیورپول‌ حضور یابد. برای او این مسئله بسیار سخت است اما این را می‌داند که سطح این تیم در کجا قرار دارد. شما جنگندگی‌ و سرسختی بازیکنان را در لیگ پریمیر‌ مشاهده می‌کنید و حتم دارم که او سعی می‌کند به این مسئله دست یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار