معاون جذب و سازماندهی داوطلبان جمعیت هلال احمر از برگزاری دوره 4روزه آموزش روسای خانه‌های داوطلب در استان گیلان خبر داد.

 مریم نخساز معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری آموزش روسای خانه‌های داوطلب در استان گیلان اظهار کرد: آموزش روسای خانه‌های داوطلب امسال به صورت  منطقه‌ای به میزبانی استان گیلان و با حضور استان‌های البرز، اردبیل، قزوین، همدان و گلستان برگزار می‌شود.

وی  در ادامه با بیان این مطلب که این دوره آموزشی طی یک اردوی 4روزه برگزار می‌شود افزود: این دوره  از 6تا 9بهمن ماه به مدت 4روز در استان گیلان و شهرستان بندر انزلی برگزار می‌شود که به 20ساعت آموزش اختصاص داشته و تعداد 350 تا 400نفر از روسای خانه‌های داوطلبی حضور دارند.

معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر عنوان کرد:‌ در این دوره مواردی از قبیل بازآموزی نکات امدادی، بازاریابی اجتماعی، تربیت منابع انسانی، مدیریت داوطلبان و رهبری گروه آموزش‌هایی ارائه می‌شود چرا که روسای خانه‌های داوطلب افرادی هستند که برای انجام فعالیت‌های نوع دوستانه و بشردوستانه در  سازمان داوطلبان تاثیر گذار هستند.

وی تاکید کرد: در نهایت روسای خانه‌های داوطلب پس از اینکه آموزش‌های لازم را دیدند تمام مواردی را که آموختند به سایر اعضا خانه داوطلبی در استان خود منعکس خواهند کرد.

نخساز در پایان  به برگزاری سفرنامه سلامت و امید اشاره کرد و تصریح کرد: کاروان سفرنامه بعدی سلامت و امید در تاریخ 13بهمن ماه به استان سمنان می‌رود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آموزش ، هلال احمر ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار