پیش بینی دیوید بکهام از قهرمان این فصل لیگ قهرمانان

اسطوره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه‌های منچستر یونایتد و رئال مادرید پیش بینی خود از تیم قهرمان در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان را ارائه داد.

پیش بینی دیوید بکهام از قهرمان این فصل لیگ قهرمانانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسپورتال؛ دیوید بکهام بازیکن سابق پاریسن ژرمن پیش بینی کرد در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان، تیم پاریسی است که می‌تواند جام را بالای سر ببرد.
 
بر اساس این گزارش، پارسین ژرمن به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ دسته یک فرانسه توانست بار دیگر خود را به صدر جدول نزدیک کند و شانس دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته را بار دیگر پیدا کند.
 
بکهام کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس گفت: پارسین ژرمن دارای تجربه خوبی در رقابت‌های لیگ قهرمانان است و بازیکان بزرگی در اختیار دارد که همگی آنان برای چند دوره سابقه حضور در این رقابت‌ها را داشته‌اند. آن‌ها مربی خوبی در اختیار دارند که در بازی‌های بزرگ و حساس حضور داشته است. لورن بلان در دوران بازی تجربه حضور در باشگاه‌های مطرح اروپایی را داشته و حالا می‌تواند درک صحیحی از رقابت‌های لیگ قهرمانان داشته باشد، به همین دلیل است که آن‌ها را قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا می‌دانم.
 
لازم به ذکر است؛ پاریسن ژرمن در ماه فوریه باید به مصاف چلسی برود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار