رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش گفت: تلاش می کنیم ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان را در سال 95 عملیاتی کنیم.

خسرو نظری رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان فرصتی را در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار داده تا در صورتی که امکان تامین نیرو از طریق تعهد خدمت میسر نباشد از فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‌ها با توجه به گذراندن دوره‌های مهارتی و ضوابط و شرایطی که آموزش و پرورش تعیین می‌کند جذب نیرو داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان را برای سال 95 عملیاتی کنیم گفت: این امکان وجود دارد برای سال 95 از ظرفیت ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان استفاده کنیم.

رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش در پایان تصریح کرد: جذب نیرو از سایر دانشگاه‌ها بر مبنای نیازی که در هنرستان ها وجود دارد در رشته‌های فنی است البته درصدی نیز در رشته‌های علوم پایه نیروی انسانی جذب خواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زتزطعع
۱۹:۴۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۵
واس فارغ التحصیلی ورودیهای91چقدر وقت لازم هست!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
خدایا بهم رحمی کن
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۲۳:۰۳ ۰۹ تير ۱۳۹۴
سلام من مشغول به تحصیل دبیری علوم تربیتی در دانشگاه فرهنگیان هستم آیا در فارغ التحصیلی از دانشگاه معدل بالای ۱۷ لازم هس یا محدودیتی از نظر معدل وجود نداره ؟؟؟؟؟ لطفا پاسخ دهید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۳۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
کارت پایان خدمت میخواد
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۱۳:۵۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
آیا جدب نیرو از بین اموزش دهندگان فرد بفرد نهضت سواداموزی انجام می گیرد
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۳:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
سلام .من دبیری ادبیات فارسی ورودی 91هستم ..به ماگفتندکه بعد از فارغ التحصیلی دوباره گزینش میشیدوامکان داره بعضی ازشمارو استخدام رسمی نکنیم..یعنی امکان داره ؟ممنون میشم اگه جواب بدید.