محمد جواد صیادی: ما می توانیم قهرمان آسیا شویم اگر فدراسیون ما را ببیند

قهرمان مسابقات دو صحرانوردی کشورمان گفت: داشتن یک مربی خارجی و توجه بیشتر فدراسیون دوومیدانی به ورزشکاران استقامتی لازمه رسیدن به قهرمانی آسیا است .

محمد جواد صیادی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود : مسابقات قهرمانی کشور در رشته دوصحرانوردی که روز پنج شنبه برگزار شد و من  توانستم مقام اول آنرا بدست آورم سطح بسیار خوبی داشت ، همه شرکت کنندگان آمادگی بسیار خوبی داشتند  ولی آنچه از دید مسئولین نادیده گرفته شده ، توجه  به قهرمانان و دوندگانی است که پس از شناسایی در این مسابقات رها می شوند بدون آنکه برای آنها برنامه ریزی صورت بگیرد .
 
صیادی ادامه داد : همه دوندگانی که در رشته های استقامتی و نیمه استقامتی کار می کنند با هزینه ها و انگیزه های خودشان جلو می روند ، فدراسیون بعضا اردوهایی 10 روزه در تهران برگزار می کند که اولا مستمر نیست ثانیا شرایط جغرافیای تهران بدلیل پائین بدون ارتفاع آن و همچنین آلودگی بیش از اندازه اش مناسب آماده سازی دوندگان این رشته نیست .

قهرمان دوصحرانوردی کشورمان در خصوص خواسته اش از فدراسیون برای رسیدن به موفقیت های بیشتر گفت : ما واقعا به یک مربی خارجی احتیاج داریم ، اگر فدراسیون این کار را عملی کند من با اطمینان قول می دهم که ما قهرمان آسیا می شویم .

وی در ادامه افزود : ایران در مقایسه با سایر کشورهای آسیایی استعدادهای بسیار زیادی در این رشته دارد که به طور مثال اگر یک ژاپنی ، هندی و یا چینی طی 5 سال آماده می شوند استعدادهای این کشور توانایی رسیدن به ایده آل را در طی 2 سال دارند و این پتانسیلی است که اگر برای آن برنامه ریزی شود حتما نتیجه می دهد .

صیادی در ادامه با اشاره به برپایی اردویی که هم قطارانش با همت مربی شان روح اله محمدی در ارتفاعات شهر بروجرد در حال برگزاری است گفت من به دلیل شرایط تحصیلی نتوانستم در آن شرکت کنم و این اردو با توجه به شرایط اقلیمی اش چیزی است که می بایست از سوی فدراسیون صورت می گرفت که متاسفانه تا کنون چنین نشده است ولی ما امیدوارم که فدراسیون به استعدادهای ا رشته های استقامتی و نیمه استقامتی  توجه بیشنری داشته باشد .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار