تقوی در نشست خبری:

ناقوس کلیسا‌ها در تهران و استان‌های اقلیت نشین 12 بهمن همزمان با لحظه ورود امام خمینی(ره) به صدا در می‌آید

رئیس کمیته اقلیت‌های دینی گفت: 16 بهمن مراسم مهمانی لاله‌ها در آرامگاه زرتشتیان در منطقه قصر فیروزه با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

ناقوس کلیسا‌ها در تهران و  استان‌های اقلیت نشین 12 بهمن همزمان با لحظه ورود امام خمینی(ره) به صدا در می‌آید
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، سعید تقوی رئیس کمیته اقلیت‌های دینی صبح امروز در نشست مطبوعاتی دهه فجر که در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به این که این کمیته متشکل از هم‌وطنان آشوری، کریمی، زرتشتی و آرامنه است گفت: امسال برنامه مشترکی میان ما و 4 اقلیت برگزار خواهد شد بدین صورت که روز 12 بهمن همزمان با لحظه ورود امام خمینی(ره) ناقوس کلیساها در تهران و استان‌های اقلیت نشین به صدا درخواهد آمد.  
 
تقوی در ادامه تشریح برنامه‌های اقلیت‌های مذهبی کشور در ایام دهه فجر افزود: اقلیت‌های دینی در مجلس برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) در حرم مطهر حاضر می‌شوند، روز 16 بهمن مراسم مهمانی لاله‌ها در آرامگاه زرتشتیان در منطقه قصر فیروزه با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار می‌شود، گردهمایی روحانیون شخصیت‌های علمی و فرهنگی، اقلیت‌ها با حضور وزیر فرهنگ در 18 بهمن را خواهیم داشت .
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: مراسم‌های متعدد در استان‌های اقلیت نشین از جمله تجلیل از دانشجویان نمونه اقلیتی در ارومیه، برگزاری همایش پیروان ادیان توحیدی در اصفهان، 11 همایش مشترک را نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، تشکل ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار