کسب مقام قهرمانی توسط تنیسور اتریشی

هفته دوم رقابتهای بین المللی تنیس فیوچرز درحالی به کار خود خاتمه داد که تنیسور اتریشی توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند.

کسب مقام قهرمانی توسط تنیسور اتریشیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار پایانی هفته دوم رقابتهای بین المللی فیوچرز کیش در سال 2015 میلادی بین تنیسورهایی از اتریش و فرانسه برگزار شد و در پایان نماینده اتریش توانست در جایگاه نخست بایستد و مقام قهرمانی را از آن خود کند.
در پایان این دیدار الکسیس موزیالیک از فرانسه از میشائیل لاینزر شکست خورد تا از دست دادن جام جهانی، حریف اتریشی صاحب این عنوان شود.

پیش از این با برگزاری دیدار پایانی بخش دونفره زوج ایتالیا و لهستان مقابل تیم دونفره اسپانیا به برتری رسیدند و قهرمانی این هفته را از آن خود کردند.

همچنین در ادامه این رقابتها، تنیسورها در جدول مقدماتی هفته سوم و پایانی بازیها به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت تنیسورهایی از کرواسی، اوکراین، نروژ، اسپانیا، روسیه امیر والا معدنچی و محمد کارگران از ایران با غلبه بر حریفان خود جواز حضور در جدول اصلی بازی‌ها را به دست آورند.

در پایان گفتنی است، شاند از مجارستان به عنوان سرداور و رادین بشر، امین مهدویان، مسیح صلاح ( داوران نشان سفید)، سینا ابراهیمیان، سام صدری، سهیل صدری، سیامک اکبری، علی حداد تهرانی در این دوره از رقابتها حضور دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرانسه ، اتریش ، ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار