پلیس شهرستان بینالود خراسان رضوی ضمن دستگیری سه سارق حرفه‌ای آهن آلات در طرقبه فردی که خود را تحت عنوان مالباخته معرفی کرده بود را نیز دستگیر کرد.

دستگیری 3 دزد تبهکار در جاده متروکه/ مالباخته قلابی همدست سارقان بود
سرهنگ عباس صارمی ‌فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران تجسس کلانتری طرقبه در گشت زنی‌های نامحسوس خود در جاده‌های متروکه بین دو روستای نقندر طرقبه و خادر شاندیز به نیسانی که مقادیر زیادی آهن آلات را حمل می‌کرد مشکوک و طی یک عملیات تعقیب و گریز و با همکاری عوامل گشت انتظامی این خودرو را متوقف می‌کنند.

سرهنگ صارمی افزود: در بازجویی‌های اولیه به عمل آمده این سارقان سابقه دار به نام‌های "کمال"، "مجید" ، "سعید" و "کمال" که به علت سرقت‌های مکرر تحت تعقیب قرار داشتند و مدتی از دید ماموران مخفی بودند به سرقت آهن آلات اعتراف و عنوان کردند آهن آلات را از باغ یکی از اقوامشان در روستای خادر شاندیز به سرقت برده‌اند و چند ساعت بعد مالباخته‌ای که این سارقان معرفی کرده بودند به کلانتری مراجعه و ضمن اعلام رضایت از این سارقان اعلام کرد اموال مسروقه متعلق به وی می‌باشد.

وی افزود:ماموران تجسس که به موضوع مشکوک شده بودند با استفاده از شیوه‌های علمی اقدام به بازجویی از مالباخته کردند و متوجه شدند که این مالباخته قلابی همدست دیگری از این باند سرقت است.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود تصریح کرد:این مالباخته تقلبی در بازجویی‌های به عمل آمده اعتراف کرد قصد داشته ماموران را فریب داده و چنین وانمود کند که از خویشاوندان نزدیک این سه نفر است و ماموران به اشتباه دستگیرشان کرده‌اند و اصلا سرقتی انجام نشده است.

سرهنگ صارمی خاطر نشان کرد: در ادامه ماموران با انجام تحقیقات و بررسی های دقیق مالباخته اصلی اموال مسروقه را شناسایی و این  سه سارق و مالباخته تقلبی را جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی کردند.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی
havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، پلیس ، دستگیری ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار