مروری بر مهمترین اخبار "علمی‌پزشکی" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی‌پزشکی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: برخی از رسانه‌ها در خصوص بودجه بهداشت دروغ می‌گویند/ از خوشحالی مردم ناراحتند، توزیع محصولات غذایی با تاریخ تولید جعلی ممنوع است و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی‌پزشکی" که در روز دوشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

برخی از رسانه‌ها در خصوص بودجه بهداشت دروغ می‌گویند/ از خوشحالی مردم ناراحتند


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/6/2912710_334.jpg



دکتر ‌هاشمی، گفت:اکنون فصل بودجه است و ما این مشکل را 2 ماه پیش هم داشتیم که در بعضی رسانه‌ها، اعداد و ارقامی در خصوص بودجه حوزه بهداشت و درمان مطرح می‌شود علیه‌ جامعه پزشکی که دروغ بود.

توزیع محصولات غذایی با تاریخ تولید جعلی ممنوع است
کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ضمن بررسی ضرورت تولید تجهیزات پزشکی و همچنین داروی مورد نیاز کشور با حضور رئیس سازمان غذا و دارو ممنوعیت توزیع محصولات غذایی با تاریخ تولید جعلی را بررسی نمود.

400 هزار صندلی خالی ناشی از خروج برخی از دانشگاه‌ها از گردونه رقابت است

جعفری گفت: در حال حاضر بیش از 400 هزار صندلی خالی در دانشگاه‌ها وجود دارد که ناشی از رشد بیش از حد کمی در سال‌های گذشته و تعدد دانشگاه‌های زیاد در رشته‌های مشابه به لحاظ آموزشی است.

کارهای ضروری که پس از خرید رایانه نباید فراموش کنید
باید وقتی برای اولین بار رایانه‌ نو خود را روشن می‌کنید، کارهای ساده و کوچکی را انجام دهید تا بهتر، سریع‌تر و ایمن‌تر کار کند.

جدیدترین تکنولوژی کفشهای هوشمند + تصاویر
کفشهای هوشمند میتوانند به کاربر کمک کنند تا بتواند در حال دویدن میزان سرعت و انرژی خود را تنظیم کند تا تمرین سالم تری داشته باشد.

تنگی نفس ناشی از کهیر این عواقب را دارد
به دنبال تنگی نفسی که بر اثر بیماری کهیر در فرد ایجاد شده است بیهوشی برای وی به وجود می‌آید.

به نظر می‌رسد بودجه سال 94 بودجه مناسبی نباشد
بادکو گفت: وضعیت موجود نشان می‌دهد بودجه سال 94 بودجه مناسبی نباشد و امکان دارد 20 تا 30 درصد کمتر باشد و بنابراین برای جبران کمبودها باید واحدها به دنبال درآمدهای اختصاصی باشند.

بازدید وزیر بهداشت از آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از آزمایشگاه کنترل کیفی مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بازدید کرد.

اختلالات در اینترنت چین به دنبال فیلترینگ‌ گسترده
دولت چین، آمریکا را مقصر اصلی اختلالات در سیستم ایمیل مایکروسافت اعلام کرد.

اعلام برنامه‌های ورزشی دانشگاه پیام نور ویژه دهه مبارک فجر
اداره کل تربیت بدنی دانشگاه به منظور ایجاد فضایی مملو از سلامت جسم و روح، نشاط و بالندگی و نیز گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، فعالیتهای زیر را در بخش ورزش‌های همگانی و قهرمانی پیش بینی کرده و به شرح ذیل در حال برگزاری است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار