ابراهیمی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

تبدیل تجهیزات سوئیچ تلفن همراه ثابت به شبکه دیجیتال در آینده نزدیک / آغاز طرح مشروط به تامین منابع مالی

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت:‌ به تناسب تجهیزات سوئیچ تلفن همراه، تجهیزات سوئیچ تلفن ثابت باید پیشرفت و تبدیل به شبکه دیجیتال در آینده نزدیک شود.

 کاظم ابراهیمی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تغییر تجهیزات سوئیچ تلفن ثابت اظهار کرد: با توجه به تغییر تجهیزات و ورود نسل 3 و بالاتر تلفن همراه، تغییر در تجهیزات تلفن ثابت که اکنون PDM و نسل قدیم است نیاز است و باید تبدیل به نسل جدید یعنی بر اساس IT و دیجیتال شود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح شبکه تلفن ثابت از ‌آنالوگ به دیجیتال تبدیل می‌شود، افزود: اجرای این طرح به یک برنامه بلند مدت نیاز است که امیدواریم با تامین مالی، اجرای ‌آن شروع شود.

ابراهیمی در ادامه به میزان اعتبار تبدیل شبکه آنالوگ به دیجیتال اشاره و عنوان کرد: تبدیل  خط تلفن ثابت به آنالوگ در کشور به شبکه آی پی نیازمند 6هزار میلیارد تومان اعتبار است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در پایان گفت: شرکت مخابرات ایران برای اجرای این طرح از تجهیزات استاندارد داخل استفاده خواهد کرد تا منجر به ارتقای محصولات و تولیدات شرکت‌های داخلی شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دیجیتال ، آنالوگ ، تجهیزات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار