هلاکت صدها تن از عناصر داعش و خنثی‌سازی تعدادی بمب در "مقدادیه"

نیروهای امنیتی عراق یکصد و پنجاه تن از عناصر داعش را در جریان عملیات نظامی در مقدادیه به هلاکت رساندند و تعداد زیادی بمب را نیز منفجر و خنثی کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی العراقیه نیوز، نیروهای امنیتی عراق امروز دوشنبه یکصد و پنجاه تن از عناصر داعش را در جریان عملیات نظامی در مقدادیه در چهل کیلومتری شمال شرق بعقوبه به هلاکت رساندند و تعداد زیادی بمب را نیز منفجر و خنثی کردند. 

جمیل الشمری رئیس پلیس استان دیاله در گفتگویی مطبوعاتی اعلام کرد نیروهای امنیتی با هماهنگی نیروهای مردمی چهار عملیات نظامی در مناطق سلسل، حنبس و التایهه اجرا کردند که به آزادسازی همه مناطق شمالی مقدادیه و کشته شدن 150 تن از تروریست‌های گروه جنایتکار داعش منجر شد.

 وی تاکید کرد عملیات نظامی اخیر به حضور گروه های تکفیری در این استان پایان داد.
 
عدی الخدران بخشدار منطقه خالص نیز پیش از این از کشته شدن یازده تن از عناصر داعش از جمله تعدادی از اتباع کشورهای عربی خبر داده بود. این افراد در جریان تلاش برای حمله به سدی در منطقه العظیم به هلاکت رسیدند. 

الشمری در بخش دیگری از سخنان خود افزود یگانهای  مهندسی نظامی توانستند 400 بمب را که در راه های عمومی و برخی از منازل کارگذاشته شده بود خنثی  و علاوه بر این 200 بمب را در جریان عملیات نظامی منفجر کنند. 

جبار الموسوی فرمانده میدانی نیروهای مردمی دیروز یکشنبه از خنثی سازی بیش از هفتاد بمب که عناصر داعش در روستایی در ناحیه منصوریه الجبل در 48 کیلومتری شرق بعقوبه کار گذاشته بودند، خبر داد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار