عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

از فعالیت واحدهای متخلف در تامین سلامت مواد غذایی جلوگیری شود

رستمیان گفت: با توجه به اینکه امنیت سلامت مواد غذایی یکی از حقوق اولیه مردم در مصرف مواد غذایی است ضرورت دارد با واحدهایی که در تامین سلامت مواد غذایی تخلفی دارند برخورد و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شود.

عبدالرحمان رستمیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ضرورت دارد با واحدهایی که از مواد ناسالم مضر از جمله روغن پالم در محصولات غذایی خود استفاده می‌کنند برخورد جدی شود و حتی از ادامه فعالیت چنین افرادی جلوگیری شود.

وی گفت: تامین سلامت مواد غذایی جز اولین حقوق مردم است و نمی‌توان از کنار آن ساده عبور کرد و باید در برخورد با خاطیان این موضوع جدی و بدون اغماض برخورد شود.

وی تصریح کرد: مردم نباید بابت سلامت محصولات غذایی خود نگران باشند و جلوگیری از فعالیت مجدد این گونه واحدها که تنها به فکر کسب سود خود هستند جلوگیری شود.

وی افزود: مرجع رسمی رسیدگی به سلامت مواد غذایی وزارت بهداشت است و نباید مسئولین این وزارتخانه در این خصوص کوتاهی کنند البته تا زمانیکه آلودگی یک محصول غذایی از سوی مراجع ذی صلاح عنوان نشود نمی‌توان براساس حدس و گمان اظهار نظر کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار