رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر با اشاره به کاهش شیفت‌های کاری معدن شن و ماسه از 3 شیفت به یک شیفت اظهار کرد: انتظار داریم فعالیت این معادن تا پایان سال متوقف و تعطیل شود.

معادن شن و ماسه منطقه 18 باید تا پایان سال تعطیل شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در 127 جلسه  شورا در نطق پیش از دستور خود با اشاره به فعالیت معادن شن و ماسه منطقه 18 اظهار کرد: فعالیت این معادن از سه شیفت به یک شیفت‌ کاهش یافته و تخلیه نخاله نیز در این محل متوقف شده است.

وی با اشاره به اینکه این معادن باید تا پایان سال تعطیل شوند اظهار کرد: در حالی که این معادن تعدیل نیرو نیز داشته است اما هنوز فعالیت آن به طور کامل متوقف نشده که از شهرداری انتظار داریم فعالیت این معدن را متوقف کند.

به گفته حافظی با تعطیلی این معدن 400 هکتار زمین در این محدوده آزاد می‌شود که شهرداری می‌تواند از آن به عنوان تبدیل فضای سبز استفاده کند.

وی با اشاره به بودجه 94 شهرداری تهران تصریح کرد: شهرداری تهران شعار " آسمان آبی زمین پاک" را سرلوحه بودجه سال 94 قرار داده است و در حالی که مهمترین موضوع باید در بودجه 94 موضوع حمل و نقل عمومی باشد اما شاهد کاهش بودجه پیشنهادی در حوزه حمل و نقل عمومی هستیم .

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورا تصریح کرد: موضوع تعویض کاتالیست تاکسی ها حمل و نقل ریلی و خرید انواع اتوبوس‌ در بودجه 94 کاهش یافته است.
وی خاطر نشان کرد: بودجه 94 در 3 فصل که در فصل 2 و 3 شاهد درآمدهای شبه پایدار و ناپایدار هستیم به طوریکه جمع دارایی‌های فصل 2 و 3 ، 10 هزار میلیارد می‌شود درحالی که از 17 هزار میلیارد درآمد شهرداری 10 میلیارد آن شبه پایدار است.

وی در پایان با تذکر به شهرداری نسبت به عدم ارائه بودجه در سی دی اکسل گفت: بودجه در 4 هزار صفحه جدول پیشنهادی به اعضا تحویل شده که بارها از شهرداری خواستیم سی‌دی اکسل را تحویل دهد تا بتوانیم بودجه را تحلیل کنیم اگر شهرداری نسبت به این موضوع اقدام نکند اطلاعات را بر روی سایت‌ها قرار می‌دهم تا مردم نسبت به تحلیل این بودجه نظر دهند.


انتهای پیام/
برچسب ها: معدن ، شهرداری ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار