در مراسم استقبال از اوباما در هند، نگاه ها به جای اوباما به سمت یک سگ ولگرد معطوف شد‎!

شبکه های خبری هندی قطعه ویدئویی پخش کردند این ویدئو نشان می دهد که در حین مراسم استقبال رسمی از اوباما سگی ناگهان وارد صحنه می شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران السومریه نیوز‎؛ شبکه های خبری هندی قطعه ویدئویی پخش کردند این ویدئو نشان می دهد که در حین مراسم استقبال رسمی از اوباما سگی ناگهان وارد صحنه می شود. این صحنه توجه بسیاری از روزنامه نگاران و خبرنگاران حاضر در مراسم را به خود جلب کرده بود. منابع گزارش دادند این یک سگ ولگرد بود.‎
این ویدئو همچون دیگر ویدئوهای جالب  اوباما مورد توجه بسیاری از خبرگزاری ها و افراد قرار گرفت. علاوه بر این، یک قطعه دیگری نیز منتشر شد که در آن اوباما در حضور نارندرا مودی نخست وزیر هند مشغول جویدن آدامس بود، در حالی که مودی با او صحبت می کرد اوباما آدامس را از دهان خود بیرون می آورد.
شایان ذکر است وقتی رؤسای جمهور آمریکا برخی از مقامات ارشد آمریکایی به ذهن مردم خطور می کنند قضیه آدامس جویدن و حضور یک سگ ولگرد تداعی می شود.‎
مثل آدامس جویدن جرج بوش و صحبت  بوش پدر در تبلیغات انتخاباتی خود که گفته بود "سگ من سیاست خارجی را بهتر از بیل کلینتون می فهمد".

انتهای پیام/

برچسب ها: اوباما ، هند ، سگ ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار