مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: جشنواره محصولات ارگانیک تهران از 11تا 16بهمن سال جاری در نمایشگاه بوستان گفت‌وگو شهرداری تهران آماده خدمات رسانی خواهد بود.

آغاز به کارجشنواره محصولات ارگانیک از 11 بهمن ماه/ حضور 100غرفه در جشنواره محصولات ارگانیک
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید احمد صفوی مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار  در نشست خبری جشنواره هفته ارگانیک که صبح امروز چهارشنبه در اتاق بازرگانی صنعت و معدن و تجارت برگزار شد، گفت: جشنواره محصولات ارگانیک تهران  از 11تا 16بهمن ماه امسال از ساعت 9 صبح تا 21 در نمایشگاه بوستان گفت‌وگو شهرداری تهران آماده خدمات رسانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به مناسبت هفته ارگانیک برگزار می‌شود، افزود: بر اساس تدابیر مدیریت شهری جشنواره هفته ارگانیک تهران با بیش از 100غرفه در سه بخش اصلی(محصولات طبیعی و بهداشتی، نهادهای مجاز کشاورزی و نشریات تخصصی) محصولات ارگانیک را به شهروندان عرضه می‌کند.

صفوی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره ‌آشنایی بیشتر شهروندان با محصولات کشاورزی و ارگانیک است، افزود: این جشنواره در جهت جذب و ترغیب تولید کنندگان برای تولید و عرضه محصولات ارگانیک برگزار می‌شود.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه امسال تنها محصولات ارگانیک و طبیعی در این نمایشگاه عرضه می‌شوند، تصریح کرد: طی6 روز برگزاری جشنواره کارگاه‌های تخصصی و آموزشی به منظور هم اندیشی و هم افزایی و یک سو شدن نظرات مدیران و دست اندرکاران در حوزه ارگانیک انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این سازمان هدف از برگزاری این جشنواره را آگاه سازی و فرهنگ سازی در خصوص ایمنی غذا در قالب شعار غذای سالم، شهروند سالم و شهر سالم دانست.

صفوی ادامه داد: شهر سالم مقوله‌ای در محور سبک زندگی با موضوع زیست شهری است که علاوه بر هدف افزایش سلامت جسمانی اجتماعی، اصلاح الگوی خرید و مصرف را نیز ترویج می‌کند.

صفوی با تاکید بر اینکه برگزار کننده این جشنواره انجمن ارگانیک ایران است گفت: سازمان میادین میوه و تره بار تنها با عنوان حامی و اسپانسر به این مجموعه کمک به یاری می‌رساند.


انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، ارگانیک ، سبک ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار