درخشان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حیثیت 50 ساله‌ام را گرو گذاشته‌ام/درباره تیم ملی دیگر صحبتی نخواهم کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان جدیدی که به جمع ما اضافه شدند برای هماهنگی بیشتر با تیم نیاز به زمان دارند.

حیثیت 50 ساله‌ام را گرو گذاشته‌ام/درباره تیم ملی دیگر صحبتی نخواهم کردحمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم البته برنامه ریزی ما برای شروع لیگ در پانزدهم بهمن ماه بود ولی جابجایی تا زمان لیگ روی تیم اثر گذاشته و کار را برای ما سخت کرده است. در هر صورت ما برای 15 بهمن برنامه ریزی کرده بودیم که 5 روز این برنامه جلوتر افتاد و در کل کارهای ما را به هم ریخت.

وی در مورد حضور گابريل بازیکن جدید پرسپولیس افزود: گابريل روز گذشته به جمع ما اضافه شد و برای اینکه با تیم هماهنگ شود نیاز به زمان دارد. البته نکته قابل توجه این است که بازیکنان دیگر نیز خسته هستند زیرا فشار تمرینات  زیادی را تحمل کردند. در هر صورت امیدوارم در بازی اول نیم فصل دوم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

درخشان درباره محرومان و مصدومان تیم تصریح کرد: در حال حاضر هیچ بازیکن مصدوم نداریم و خوشبختانه تمام بازیکنان در اختیار ما هستند و من فقط نگران وضعیت جسمانی بازیکنان هستم که فشار زیادی را تحمل کردند و ممکن است این فشار روی آنها سنگینی کند.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و اینکه پرسپولیس بازیکنانی تراز اول برای این مسابقات نخريده است عنوان کرد: بعضی از افرادی که این چیز ها را میگویند خیلی از مسائل را فراموش کرده اند. مشکلاتی که پرسپولیس با آن دست و پنجه نرم کرد این بود که مدیر عامل باشگاه مشکل پیدا کرد و همان طور که نظاره گر بودیم در فصل نقل و انتقالات پول نداشتیم و زمان بسیار کمی برای جذب بازیکنان جدید داشتیم. اگر همه چیز مهیا بود مطمئنا شرایط فرق میکرد. برخی از بازیکنان داخلی از ما ارقامی سر سام آور خواستند که متاسفانه نتوانستیم آنها را جذب کنیم و از طرفی دیگر تیم های داخلی بازیکنان شان را به ما نمی دادند. برای جذب بازیکن خارجی هم پول لازم بود که ما مشکلات مالی هم داشتیم. اما امیدوارم با همین بازیکنانی که جذب کردیم به اهدافمان برسیم. البته روال عادی لیگ به خاطر تیم ملی دچار وقفه های زیادی شد و تعطیلات زیادی در آن گنجانده شد و این شرایط برای همه تیم ها سخت بود.

وی در مورد اینکه ضرغام اسماعیل دستمزد سنگینی از پرسپولیس خواسته تصریح کرد: درست است نظر این بازیکن این است که پرسپولیس تیم بزرگی است اما از مسائل داخلی ما خبری ندارد در هر صورت امیدوارم بتوانیم قیمت دستمزد آنها را نصف کنیم و این بازیکن رقمی در حدود 500 هزار دلار از ما درخواست کرده و ما نیز شرایط سختی در پیش رو داریم.

وی بیان کرد : از طرفی دیگر طاهری در باشگاه زحمت میکشد تا هزینه ها را تامین کند و ما برای هزینه های جاری نیز با مشکلاتی مواجه هستیم. در حال حاضر باشگاه هایی که پول دارند بازیکنان گران میخرند و هر باشگاهی به جیبش نگاه می کند.

درخشان در پاسخ به این سوال که وقتی این شرایط را میدانستید چرا قبول کردید سرمربی تیم شوید افزود: آنهایی که این چیزها را میگویند به من بگویند که آیا میدانستند مدیرعامل پرسپولیس را دستگیر می‌کنند؟ من چه چیزی را باید می دانستم؟ آیا شما از یک ساعت بعد خبر دارید؟ بدشانسی پیش آمده و این اتفاقات رخ داده است و ما هم با بضاعتی که داشتیم بازیکنان را جذب کردیم و بهتر است بگویم من حیثیت 50 ساله فوتبالی ام را گرو گذاشته‌ام و هواداران عزیز هم بدانند یک قدم هم عقب نمی کشم و برای بهبود وضعیت باشگاه هر کاری که از دستم بر بیاد انجام میدهم.

وی درباره اینکه هدایتی به پرسپولیس کمک کرد یا نه افزود: با کمک هدایتی توانستیم برخی بدهی ها را پرداخت نماییم و در این مسئله وی خیلی زحمت کشید اما برای خرید بازیکن با کیفیت پول لازم است.

وی در مورد اینکه برخی از مربیان منتظر باخت تیم ملی بودند عنوان کرد چرا باید منتظر باخت تیم ملی باشیم؟ کدام انسان عاقلی منتظر باخت تیم ملی شده است؟ نظر من این بود که این ملی می‌توانست قشنگتر بازی کند و اگر این حرف بد است دیگر نمیگویم!

وی در مورد اینکه کی‌روش تاثیر گذار بود یا نه گفت: چه تاثیر گذاری؟ ما در همه بازی هایمان دفاع کردیم. من فقط از نظر فنی و فوتبالی حرف زدم و نگفتم کی‌روش آدم بدی است. یک مصاحبه از من بیاورید که قبل از بازی تیم ملی صحبت کرده باشم اگر چنین مصاحبه‌ای آوردید دیگر حرف نمیزنم.

درخشان در مورد رفتن یا ماندن کی‌روش افزود: من چه کاره‌ام؟ مگر قرار است که پول او را من بدهم؟ فدراسیون کمیته فنی دارد و همه چیز را بررسی میکند. نه میخواهم جای کسی را بگیرم و نه نیت دیگری دارم.

درخشان در جلسه اش با پیام صادقيان افزود: صادقيان بازیکن خوبی است و من در مورد مسائل اخلاقی با او صحبت کردم و برخی از مسائل را به وی تاکید کردم همچنین درباره موضوعات فنی نیز با این بازیکن حرف هایی زدم.

وی در مورد بازی با ذوب آهن گفت: بازی سختی روز جمعه داریم با توجه به شرایط بدنسازی که داشتیم بازیکنان هنوز به آن طراوتی که لازم است نرسیده‌اند اما در هر صورت سعی میکنیم پیروز از میدان خارج شویم.

درخشان در مورد حق رشد پیام صادقيان که باید به باشگاه ذوب آهن پرداخت شود بیان کرد: من تا کنون چنین چیزی را نشنیده‌ام و فکر نمی‌کردم چنین بحثی مطرح باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار