افشاردوست: وقفه ای در کار زنان بوجود نیامده است

دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: به رغم حضور نیافتن نایب رییس بانوان در 15 روز گذشته در فدراسیون وقفه‌ای در امور زنان بوجود نیامده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران،  «محمود افشاردوست» در مورد عدم حضور نایب رئیس بانوان گفت: خانم نژاد نایبی بر اساس آنچه به ما گفته شده به علت مشغله‌های شخصی و امتحانات دانشگاهی دیگر به فدراسیون نمی‌آیند. البته این موضوع به طور غیر رسمی عنوان شده است و من هم هنوز متوجه نشده ام ایشان دقیقا چرا و به چه علت در محل کار خود حاضر نشده اند و حدود دو هفته هست که غیبت دارند.

وی با بیان اینکه در فدراسیون والیبال تمامی کمیته‌ها کارهای خود را مستقل انجام می‌دهند گفت: مکاتبات مربوط به بانوان نیز مستقل بود و امور مربوط به مکاتبات بین المللی نیز در زمان موعود انجام شده است و تمامی برنامه های آنها نیز در حال اجرا می باشد. مسابقات بانوان هم بر اساس برنامه مشخص زیر نظر سازمان لیگ انجام می‌شود.

دبیرکل فدراسیون والیبال با یادآوری اینکه کارهای والیبال زنان در حال انجام شدن است، گفت: سیستم کار در فدراسیون به گونه ای است که اگر کسی برود، کار متوقف نمی‌شود.

وی درباره انتخاب کادر فنی تیم‌های والیبال زنان نیز گفت: کادر فنی دو تیم ملی و زیر 23 سال زنان مشخص شدند و بعد از پایان لیگ برتر والیبال بانوان اسامی آنان اعلام خواهد شد.

وی درباره تغییرات نفرات انتخاب شده در کادر فنی سال گذشته این تیم گفت: والیبال زنان ایران در سال گذشته عملکرد رضایت بخشی داشت به گونه ای که یک پله صعود هم تجربه کرد.

دبیرکل فدراسیون والیبال تصریح کرد: صعود تیم ملی والیبال زنان در میادین سال 2014  نیز نشان از پیشرفت آنان در این رشته ورزشی داشت، هر چند این پیشرفت کمی کند به نظر می رسد، اما وجود دارد. بنابراین دلیلی برای تغییر در کادر فنی سال گذشته وجود ندارد مگر اینکه کسی نخواهد همکاری کند.

وی تاکید کرد: عباس برقی مشاور فنی تیم های ملی و زیر 23 سال والیبال زنان خواهد بود و از وجود ایشان در هر دو تیم بهره می‌بریم.

افشاردوست در باره ادعای یکی از مربیان زن که گفته است من به تیم ملی نمی آیم، گفت: فدراسیون والیبال هنوز از کسی دعوت نکرده است، که آنان اعلام کنند نمی‌آیند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار