پورکیانی: دروازه‌بانمان خود را به بازی‌های نیم فصل خواهد رساند

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم به مراتب عملکرد بهتری از نیم فصل اول از خود به ارائه بگذاریم.

پورکیانی: دروازه‌بانمان خود را به بازی‌های نیم فصل خواهد رساندعلی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت اردوی تیم درتعیطیلات اظهار داشت: اردویی به مدت 8 روز در کیش برای آمادگی هرچه بیشتر نتیجه بازیکنان در نیم فصل دوم برگزار کردیم و در این اردو بازیکنان با انجام بازی‌های تدارکاتی و تمرینات منظم توانستند به آمادگی‌های لازم دست پیدا کنند.

وی بیان کرد: تمرینات تیم نیز به طور منظم انجام می‌شود و امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم به مراتب عملکرد بهتری از نیم فصل اول داشته باشیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره بازی مقابل تیم نفت تهران عنوان کرد: تیم نفت تیم خوب و منسجمی است و ضمن احترام به این تیم و کادر فنی در مقابل ما نیز تیم بسیار منسجمی هستیم و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم.

وی افزود: در حال حاضر دروازه بان خارجی تیممان را به خاطر حضور در جام ملت‌های آفریقا در اختیار نداریم اما این بازیکن قرار است پس از پایان جام ملت‌های آفریقا طی روزهای آینده به ترکیب تیم اضافه شود تا بتوانیم از حضور وی نیز در نیم فصل دوم استفاده نماییم.

وی بیان کرد: برای بازی مقابل تیم نفت تهران مصدوم و محروم نداریم و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار