فغانی فینال جام ملت‌های آسیا را قضاوت می کند؛

خسروی: این افتخار بزرگ بدون لابی گری و بر اساس توانمندی فغانی بدست آمده است

کارشناس داوری در خصوص انتخاب فغانی به عنوان داور فینال جام ملت‌های آسیا گفت: این بالاترین افتخار برای داور وسط ایران در کل ادوار تاریخ داوری کشورمان است.

علی خسروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: محمد فنایی به عنوان کمک داور فینال جام جهانی حاضر بود و چندین کمک داور هم در المپیک و جهانی قضاوت کردند اما این اولین بار است که یک داور وسط از ایران فینال جام ملت‌ها را سوت می‌زند.
خسروی در ادامه عنوان کرد: به هر حال این افتخار بزرگ بدون لابی گری و لطف خدا و توانمندی فغانی بدست آمده است و لطفا این انتخاب به حق را کسی صاحب نشود.

کارشناس داوری تصریح کرد: روشن ایرماتوف در دو تا جام جهانی حضور داشته و 13 بازی جام جهانی را قضاوت کرده است وی به همراه نواف شکراله بحرینی و یک داور جوان عربستانی در این جام حضور دارند اما کمیته دپارتمان داوری آسیا فغانی را به عنوان داور فینال انتخاب کرد در چیدمان انی بازی‌ها، رئیس کنفدراسیون آسیا تصمیم می‌گیرد اما این بار دپارتمان داوری آسیا این انتخاب را انجام داد.

خسروی عنوان کرد: لطف خدا و توانمندی فغانی بود که وی به عنوان داور فینال انتخاب شد بهتر است که کسی صاحب این انتخاب نشود همچنین از موقعی که فغانی در جام ملت‌های آسیا سوت می‌زند مسئولان حمایتی از وی نکردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم با این انتخاب، فغانی بهترین داور آسیا در سال 2015 می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: خسروی ، فغانی ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار