واشنگتن پست:

اوباما و همسرش در سفر اخیر خود به عربستان به اسلام دهن‌کجی کردند

روزنامه واشنگتن‌پست امروز نوشت: رئیس جمهور آمریکا و همسرش میشل اوباما در سفر اخیر خود به عربستان به تعالیم اسلامی دهن‌کجی کردند.

اوباما و همسرش در سفیر اخیر خود به عربستان به اسلام دهن‌کجی کردندبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه واشنگتن پست امروز نوشت: رئیس جمهور  آمریکا باراک اوباما و همسرش میشل اوباما در سفر اخیر خود به عربستان به تعالیم اسلامی دهن کجی کردند.

این روزنامه افزود: خانم اول آمریکا میشل اوباما در دیدار خود با پادشاه عربستان حجاب نداشت و این موضوع در کشوری اسلامی مانند عربستان امری غیر عادی می‌باشد؛ چراکه بیشتر زنان سعودی حتی بر چهره خود نقاب دارند و کسی که مخالف حجاب باشد حد بر او جاری می گردد.

این روزنامه با انتشار تصویر بدون حجاب میشل اوبام در فرودگاه ریاض نوشت: همسر اوباما در سفر خود به اندونزی حجاب گذاشت ولی در عربستان چنین نکرد که این از نفاق و دوگانگیی رژیم آل سعود حکایت دارد؛ زیرا در این کشور یک شهروند ساده که تنها نظر خود را در مورد حکومت اعلام می‌کند به اتهام اهانت به اسلام بر او حد جاری می شود، ولی یک خانم آمریکایی به آسانی اجازه دارد به سعودی ها و دین آنان به هنگام تبریک به پادشاه جدید، دهن کجی و اهانت نماید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار