مشکلات ادامه دار استقلال با فدراسیون؛

بخاطر سپاهان زمان بازی را تغییر دادید!

اعضای تیم استقلال با ارائه نامه ای به فدراسیون خواستار این شدند که بازی این تیم به تعویق بیفتد اما تاج این درخواست را رد کرد.

بخاطر سپاهان زمان بازی را تغییر دادید!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مدیرعامل باشگاه استقلال در تماس با رییس سازمان لیگ از وی گلایه کرد.

وی هنگامی که صحبت‌های امیر قلعه‌نویی را شنید، با مهدی تاج تماس گرفت و به وی گلایه کرد، اما تاج مدعی شد که پیش از این و قبل از سفر تیم ملی به باشگاه‌ها اعلام کرده بود که در صورت حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا، لیگ زودتر برگزار خواهد شد.

گفتنی است بهرام افشارزاده که روز گذشته به تهران برگشت، هنگامی که شنید تیمش باید روز جمعه به مصاف سپاهان برود به شدت از این موضوع ناراحت شد.

شایان ذکر است افشارزاده در صحبت‌های خود خواستار تعویق یکی، دو روزه بازی سپاهان و استقلال شد که مورد موافقت تاج قرار نگرفت و مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان خطاب به تاج گفت: با این شرایط شما به استقلال ضربه می‌زنید و ما گناه نداریم که ملی‌پوشان‌مان از تیم‌های دیگر بیشتر هستند.

این در حالی است که استقلالیها معتقدند تاج به دلیل حمایت از سپاهان به نفع استقلال رای نمی دهد و این تیم باید در تاریخ اعلام شده به میدان برود.

گفته می شود تاج اعلام کرده سپاهان متضرر می شود اگر سازمان لیگ رای را به خواسته استقلال برایث تغییر بازی بدهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار