یک نماینده مجلس با بیان اینکه دانشجویان، بهترین مبلغان فرهنگ و تمدن غنی ایران هستند، گفت: اسلام، وجه مشترک میان مردم دو کشور ایران و بوسنی بوده که ظرفیت‌های وسیعی را برای توسعه و گسترش روز افزون همکاری‌های فی مابین ایجاد کرده است.

اجازه ندهید تصویرپردازی‌های مغرضانه نسبت به ایران، شما را از آشنایی با جامعه ایران باز دارد
به‌ گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، غلامرضا تاجگردون امروز چهارشنبه با گروهی از دانشجویان کالج اسلامی کشور بوسنی دیدار و گفتگو کرد.
 
وی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از علاقه مردم مسلمان بوسنی نسبت به آموزه‌های دینی اسلام و دینداری، گفت: این مسأله نشان می‌دهد نطقه مشترک مردم در سراسر جهان با فرهنگ‌ها و رسوم متفاوت، دینداری و فطرت الهی آن‌ها است.
 
تاجگردون همچنین وجه تمایز مردم بوسنی و هرزگوین را نسبت به سایر کشورهای منطقه‌شان، حجاب و پوشش اسلامی آن‌ها دانست.
 
وی با اشاره به تحولات بوسنی در سال‌های گذشته و حمایت‌ها دولت و ملت ایران از مردم بوسنی، تصریح کرد: اسلام، وجه مشترک میان مردم دو کشور است که ظرفیت‌های وسیعی را برای توسعه و گسترش روز افزون همکاری‌های فی مابین ایجاد کرده است.
 
تاجگردون ضمن تشریح حضور اقوام و مذاهب مختلف در ایران، گفت:  کشور ما دارای اقوام متعددی است ولی در منطقه، امن‌ترین و با آرامش‌ترین کشور، ایران است.
 
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، دانشجویان را بهترین مبلغان فرهنگ و تمدن غنی ایران خواند و افزود: اجازه ندهید تصویرپردازی‌های واهی و مغرضانه نسبت به جمهوری اسلامی ایران، شما را از آشنایی با جامعه ایران باز دارد.
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: دانشجویان ، بوسنی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار