صادقی بدنبال اطلاع از وضع خود در استقلال؛

قلعه نویی خرسندنیا و حسینی را ارجح می داند!

صادقی از اردوی تیم ملی باز گشته و در تمرینات استقلال شرکت می کند اما وی بدنبال کسب اطلاع از اوضاع خود وبرخورد قلعه نویی در تیم است.

قلعه نویی خرسندنیا و حسینی را ارجح می داند!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران صادقی در حالی به تمرینات استقلال بازگشته است که حواشی در خصوص و ی و رابطه اش با استقلال زیاد است و این بازیکن نیز سعی دارد از تمام ماجرا باخبر شود و به صحت و سقم این مسائل پی ببرد.

گفتنی است سرمربی تیم استقلال که از عملکرد صادقی اصلا رضایت ندارد، قصد دارد از مدافع جوان تیمش که در تیم ملی امید فعالیت می‌کند استفاده کند.

شنیده می شود قلعه نویی قصد دارد که در صورت آمادگی حسینی مدافع تیم ملی امید از وی در ترکیب استقلال مقابل سپاهان استفاده کند و این در حالی است که این مربی نیم نگاهی نیز به خرسند نیا دارد زیرا قصد دارد در نیم فصل دوم از این بازیکن بیشتر از قبل استفاده کند و این موضوع به صادقی نیز مربوط می شود.

تیم استقلال روز جمعه در دیداری حساس به مصاف سپاهان خواهد رفت و همه منتظر هستند تا ببینند امیر قلعه‌نویی، امیرحسین صادقی را به میدان خواهد فرستاد یا خیر.

این در حالی است که به نظر می رسد سرمربی استقلال چنین تصمیمی را ندارد و ترجیح می دهد بازیکنان جوان خود را در ترکیب قرار دهد اما صادقی را روی نیمکت بنشاند.

شایان ذکر است این اقدام قلعه نویی قطعا با حواشی بسیاری همراه است زیرا صادقی نیز با بازی این دو بازیکن جوان به جای حود ساکت نمی نشیند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار