سید حسن نصرالله:

مقاومت برای جنگ با دشمن صهیونیستی آماده است/اسرائیل از لانه عنکبوت سست‎تر است/عدم ارتباط پرونده هسته‎ای ایران با تصمیم مقاومت برای پاسخ به تجاوز اسرائیل

سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت شهدای القنیطره در مجتمع سیدالشهدا بیروت با اشاره به اینکه مقاومت برای جنگ با دشمن صهیونیستی آماده است تاکید کرد اسرائیل از لانه عنکبوت سست‎تر است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛«سید حسن نصرالله» در آغاز مراسم گرامیداشت شهدای «القنیطره» با تبریک به خانواده‎های شهدا به خاطر به شهادت رسیدن فرزندانشان، گفت: از مجاهدان و مبارزان در مقاومت اسلامی لبنان که از لحظات اول عملیات ترور مسئولیت خود را برعهده گرفتند کمال تشکر را دارم.

وی همچنین با تشکر از خانواده‎های مبارزان مقاومت که آماده تصمیم‎گیری مقاومت بودند، خطاب به آنها گفت: شما شریف‎ترین انسانها هستید.

دبیرکل حزب‎الله لبنان با فرستادن درود بر ارواح شهدای ارتش لبنان که در عملیات مقابله با گروه‎های تروریستی به شهادت رسیدند، گفت: ما محبت صادقانه خود را نسبت به شهدا ابراز می‎داریم و به آنها تبریک می‎گوییم.

«نصرالله» افزود: سر قدرت مقاومت، حضور دائم رهبران آن در کنار مجاهدان در میدان نبرد است.

مقاومت برای جنگ با دشمن صهیونیستی آماده است/اسرائیل از لانه عنکبوت سست‎تر است/عدم ارتباط پرونده هسته‎ای ایران با تصمیم مقاومت برای پاسخ به تجاوز اسرائیل

وی با اشاره به اینکه شهدای «القنیطره» از طریق شهادت حضور رهبران مقاومت در میدان نبرد را دوام بخشیده و آن را نشان دادند، گفت: ادغام خون ایرانی و لبنان در سرزمین «القنیطره» سوریه نشان دهنده یگانگی سرنوشت و نبرد است.

وی گفت: مبارزان مقاومت در خط مقدم جبهه باقی خواهند ماند و دنیا نمی‏‎تواند بین آنها و آنچه که ایمان و باور دارند، دوری ایجاد کند.

دبیرکل حزب‎الله لبنان با بیان اینکه منطقه از وجود غده‎ای سرطانی به نام رژیم غاصب صهیونیست رنج می‎برد، گفت: رژیم غاصب صهیونیست عنوانی برای استکبار و وحشی‎گری است.

«سید حسن نصرالله» افزود: اسرائیل همانطوری‌که در گذشته فساد به بار آورده و دست به اقدامات وحشی‎گرایانه‎ای زده است، الان هم به این اقدامات دست می‎زند؛ اسرائیل جولان را اشغال کرده و از جنگ سوریه سوءاستفاده کرده و با هدف تخریب دولت و ارتش سوریه از گروه‎های تکفیری پشتیبانی می‎کند.

وی اضافه کرد: لبنان در دایره خطری دائمی و اسرائیلی که احسای می‎کند توانایی تهدید و تجاوز به همه را بدون هیچ پاسخی دارد؛ اسرائیل از اوضاع منطقه بهره می‎برد؛ اسرائیل از غیاب دولت‎های عربی و بویژه آنچه که اتحادیه عرب نامیده شده استفاده می‎کند.

دبیرکل حزب‎الله گفت: هنگامی‎که جنگی با اسرائیل درمی‎گیرد هیچ مال، سلاح و رسانه‎ای عربی وجود ندارد اما هنگامی‎که این جنگ در داخل کشورهای عربی است عناصر مذکور وجود دارند.

«نصرالله» با اشاره به اینکه مبارزان مقاومت در جریان بازدید از منطقه «القنیطره» به شهادت رسیدند، گفت: اسرائیل این عملیات را از پیش بررسی کرده و آن را اجرا کرد.

وی افزود: واقعیت این است که ترور مبارزان مقاومت از سوی اسرائیل صورت گرفته و رئیس گروه مخالف کابینه این رژیم از آن اطلاع داشته است؛ هر آنچه که غیر از این گفته می‎شود غیرواقعی است.

«سید حسن نصرالله» گفت: ترور اخیر شبیه به عملیات ترور «سید عباس موسوی» در سال 1992 بود.

وی با بیان اینکه اسرائیل معتقد بود که حزب‎الله به عملیات ترور شهدای «القنیطره» پاسخ نخواهد داد، گفت: نخستین اقدام غافلگیر کننده حزب‎الله اعلام اسامی شهدا نیم ساعت پس از عملیات ترور بود؛ اسرائیلی‎ها دلایل زیادی در مورد عملیات ترور اعلام کردند که تمامی آنها پیرامون جولان می‎گردد؛ اسرائیل گفت که این گروه در صدد اجرای عملیات ضد اسرائیلی در نوار مرزی بودند و آنها می‎خواستند که موشک در منطقه نصب کنند؛ همه اینها به معنای این است که مقاومت در جولان حضور دارد.

مقاومت برای جنگ با دشمن صهیونیستی آماده است/اسرائیل از لانه عنکبوت سست‎تر است/عدم ارتباط پرونده هسته‎ای ایران با تصمیم مقاومت برای پاسخ به تجاوز اسرائیل

«نصرالله» در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هزاران تن از عناصر النصره در طول نوار مرزی با اسرائیل حضور دارند و این چیزی است که برای ملت عرب سوال مطرح کرده است، افزود: نتانیاهو و یعلون احساس نگرانی از وجود این عناصر در نوار مرزی نداشته بلکه آنها را پوشش داده و درهای بیمارستان‎های خود را به روی مجروحان می‎گشایند.

دبیرکل حزب‎الله تاکید کرد: آنچه که در این مصیبت حاصل شد چیزی جز خیر و برکت و اطاف الهی نبود؛ سوال اصلی که همه را مشغول کرده این است که آیا حزب‎الله پاسخ اقدام اسرائیل را می‎دهد؛ این پاسخ کجا، چگونه است و حدود آن چه اندازه است؛ مناقشه بزرگ در اسرائیل است و مهم چیزی است که این رژیم را دربرگرفته است؛ از سران اسرائیل تا نظامی و ساکنان سرزمین‎های اشغالی همه گوش به حزب‎الله دارند؛ اسرائیل به صورت ناتوان در انتظار پاسخ حزب‎الله است.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ‎یک از دوستان و دوستداران مقاومت راضی نیستند که ما تحت خفت و خواری قرار بگیریم و هیچ‎یک از آنها راضی نیستند که به صورت تماشاگر در قبال ریختن خون ما قرار بگیرند، تاکید کرد: پرونده هسته‎ای ایران یا هر موضوع دیگری هیچ ارتباطی با تصمیم مقاومت برای پاسخ به تجاوز ندارد.

«نصرالله» گفت: از لحظات نخست عملیات «القنیطره» تصمیم ما برای پاسخ و مجازات اسرائیل واضح بود؛ باید به اقدامات صهیونیست‎ها در کشتار و برتری‎طلبی پایان داد؛ این امر به فداکاری نیاز دارد؛ ما طبیعت عملیات را مشخص می‎کنیم.

دبیرکل حزب‎الله لبنان با اشاره به اینکه ما برای بدترین احتمالات آماده‎ایم، گفت: از ویژگی‎های عملیات در «شبعا» اشغالی این بود که در اوج آماده‎باش نیروهای اسرائیلی صورت گرفت؛ مقاومت در روز و در اوج آماده‎باش عملیات را اجرا کرد؛ این ناتوانی اسرائیل را در شناخت عملیات نشان می‎دهد؛ پاسخ ما به ترور با شرایط متوازن بود.

وی با بیان اینکه ارزیابی فرماندهان اسرائیل از عملیات ترور در «القنیطره» احمقانه بود، اظهار داشت: اسرائیلی‎ها درک کردند که سران این رژیم آنها را در پرتگاه خطرات بزرگ قرار دادند.

«سید حسن نصرالله» گفت: پاسخ ما همان زمانی‎ صورت گرفت که عملیات ترور انجام شد؛ آنها دو خودروی ما را هدف قرار دادند و ما هم مقابله به مثل کرده و دوخودروی آنها را هدف قرار دادیم؛ اسرائیلی‎ها جرات برعهده گرفتن عملیات را ندارند اما ما در بیانیه شماره 1 مسئولیت عملیات را برعهده گرفتیم.

مقاومت برای جنگ با دشمن صهیونیستی آماده است/اسرائیل از لانه عنکبوت سست‎تر است/عدم ارتباط پرونده هسته‎ای ایران با تصمیم مقاومت برای پاسخ به تجاوز اسرائیل

دبیرکل حزب‎الله لبنان تاکید کرد: اسرائیل ناتوان از مقابله با مقاومت است و از  لانه عنکبوت سست‎تر است؛ تمامی گروه‎های موجود در سوریه در طول مرزهای اسرائیل با اسرائیل متحد هستند؛ اسرائیلی‎ها باید بدانند که مقاومت حکیم است؛ بین ترس و حکمت تفاوت است؛ دشمن باید بداند که ما از جنگ نمی‎ترسیم و اگر جنگ بر ما تحمیل شود با آنها مقابله خواهیم کرد و بر آنها پیروز می‎شویم؛ ما قدرت خود را در میدان جنگ نشان می‎دهیم.

وی گفت: از این پس هر کادر و جوانی از حزب‎الله ترور شود ما اسرائیل را مسئول آن می‎دانیم و به شیوه‎ای مناسب به آن پاسخ خواهیم داد.

«سید حسن نصرالله» در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه حق مقاومت است که در هر زمان و مکانی به تجاوز پاسخ دهد؛ گفت: آنچه که در مزارع «شبعا» رخ داد بیشتر از خونخواهی و کمتر از جنگ بود؛ مقاومت به خودی خود پاسخی به اقدامات دشمن است و کاروان شهدا پیروزی را ساخته و خواهند ساخت.

انتهای پیام//

برچسب ها: سید ، حسن ، نصر ، الله ، دبیر ، قنیطره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
پاینده باد رهبر عظیم الشأن شیعیان جهان و نائب حضرت ولی عصر عج، پاینده باد سید حسن نصرالله، درود بر رزمندگان جبهه مقاومت
پاسخی که به صهیونیست های کودک کش داده شد بسیار عالی بود و دست بچه های مقاومت درد نکنه. ولی در جواب شهادت سردار الله دادی باید اعضای ارشد این غاصبان صهیونیستی کشته شوند تا حتی فکر ترور و تجاوز نکنند...
مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۱۰:۲۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
سید حسن نصرالله مردی از مردستان طه
Iran (Islamic Republic of)
ana
۰۹:۴۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
درود بر سید حسن نصرالله.خداوند شما را برای امت اسلامی نگه دارد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۰۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
افرین بر شجاعت و جسارت و ایمان رزمندگان مقاومت و با تبریک به مقاومت جهت ضربه زدن به اسراییل جعلی و زنده باد اقای بزرگ سید حسن نصرالله،ملت مقاوم ایران و عراق و سوریه و بهرین و یمن و سوریه و لبنان وغیره بزودی لانه عنکبوتی اسراییل را نابود خواهیم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
مقاومت = ایران
جوانان مقاومت = جوانان ایران
جون مقاومت = خون ایران
هدف مقاومت = هدف ایران
همه ما با همیم و پیروزی وعده خداست...
Iran (Islamic Republic of)
صاعقه
۲۳:۵۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
الله اکبر.اسراییل به زودی نابود خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
من سید حسن را به اندازه ی اقای خامنه ای دوست دارم .حقیقتا بزرگمرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
حزب الله پیروز است ، صهیونییزم نابود است . انشاء الله .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
حزب الله پیروز است ، صهیونییزم نابود است . انشاء الله .
United States of America
همنام ولایت و همپای ولایت
۱۸:۳۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
لبیک یاحسین
United States of America
محمد
۱۷:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
درود بر تو.
آخرین اخبار