در خواست طلاق به خاطر خرید هدیه‌های گرانقیمت

مرد جوان وقتی دید که همسرش از او توقع هدیه گرانقمیت دارد راهی دادگاه خانواده شد و در خواست طلاق داد.

دادگاه
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده خواستار جدایی شدند.

مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم مدام از من انتظار دارد که برایش هدیه‌های گران قیمت بخرم. او توقع خیلی بالایی از من دارد و اصلا مرا درک نمی‌کند. الان ۹ سال است که من همیشه به مناسبت‌های مختلف برایش هدیه‌های گرانقیمت می‌خرم و او را شگفت زده می‌کنم. ولی همسرم هنوز هم از من توقع دارد که برایش پول خرج کنم و به مناسبت‌های مختلف برایش هدیه بخرم.

وی افزود:من حتی یک سال به مناسبت تولدش برایش یک خودرو خریدم و به نامش زدم. ولی او به اینکار عادت کرده و اگر یکبار برایش هدیه ارزانقیمت بخرم با من قهر می‌کند. از بس برایش هدیه‌های گرانقیمت خریدم خسته شدم. دیگر تحمل این رفتارهای همسرم را ندارم و تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از حرف‌های این مرد زن جوان نیز به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم به دنبال بهانه می‌گردد. من اگر هربار به او می‌گویم برایم هدیه گرانقیمت بخر شوخی می‌کنم و او جدی می‌گیرد. من هیچ توقعی از او ندارم. فقط دوست دارم شوهرم به من اهمیت بدهد و اگر چیزی می‌خواهم برایم بخرد.

بعد از حرف‌های این زوج قاضی سعی کرد آن‌ها را از جدایی منصرف کند. ولی وقتی اصرار آن‌ها را دید رسیدگی به این ماجرا را به جلسه آینده موکول کرد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
برچسب ها: دادگاه ، خانواده ، طلاق ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار