رائفی‌پور:

باید با فرهنگ‌سازی جلوی اسلام‌هراسی گرفته شود/لزوم همدلی سران قوا در مبارزه با مفاسد اقتصادی

استاد دانشگاه امام صادق گفت: امروز نباید حرف رهبر معظم انقلاب درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی روی زمین بماند، ایشان بعد از برگزاری همایش مبارزه با مفاسد اقتصادی همواره تاکید کردند که به جای برگزاری همایش‌ها در این راستا می‌بایست سران سه قوه با همکاری و همدلی این موضوع را به مرحله اجرا در آوررند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، علی‌اکبر رائفی‌پور استاد دانشگاه امام صادق (ص) در چهل و یکمین همایش "روایت عهد"، که در سالن‌ مسجد اعظم بقیه الله برگزار شد، در توضیحاتی در رابطه با مرگ ملک عبدالله، پادشاه سابق عربستان سعودی و حدیث مطرح شده پیرامون مرگ او ،‌ اظهارداشت: در اعتبار منبع حدیث نقل شده از امام صادق (ع) بین مراجع و علما اختلاف نظر وجود دارد، تطبیق احادیث ائمه معصومین علیهما السلام به افراد و وقایع درست ندانسته و افزود: باید توجه داشت اگر کسی خود را منتظر می‌داند نباید ذره‌ای در اراده و وظایفش خللی ایجاد شود.

وی اضافه کرد: مهمترین وظیفه یک شیعه واقعی در زمان غیبت این است که بتواند از امام زمانش تمام قد و در تمام زمینه‌ها دفاع کند.

رائفی‌پور با بیان اینکه به نظر من وجود رسانه‌های شیعه در سراسر جهان که در حال تبلیغ ارزش‌های تشیع و مبارزه در جبهه جنگ نرم رسانه‌ای دشمن هستند را می‌توان نشانه‌ای برای ظهور دانست، گفت: منتظر واقعی وظیفه‌اش حمایت تمام قد از امام زمانش است و ما وجود رسانه‌های شیعه در سراسر جهان و مبارزه علیه جنگ نرم دشمن را نشان قدرت بصیرت شیعه می‌دانیم.

استاد دانشگاه امام صادق با اشاره به نگاه صهیونیسم مسیحی به آخرالزمان و تحولات منطقه اظهار داشت: با توجه به شیوع جریان اسلام هراسی و شیعه هراسی وظیفه ما را در زمان کنونی سنگین‌تر می‌کند.

وی اضافه کرد: تلاش صهیونیسم مسیحی برای ایجاد انحرافات آخرالزمانی در دل تشیع به وسیله برخی مراجع تلاشی است که شباهت زیادی با روند تغییر مسحیت در طول تاریخ داشته است.

رائفی‌پور بیان داشت: با توجه به اینکه آمریکا پایگاه قدرت اونجلیستی است، باید با آنها مبارزه کرد.

استاد دانشگاه امام صادق با بیان اینکه جمهوری اسلامی سنگری است که باید به ظهور حضرت برسد، تصریح کرد: امروز ایران منشا تبلیغ اسلام در دنیا قرار گرفته است. امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب آرمان‌هایشان هم‌سو با آرمان‌های مهدویت است. ولی متاسفانه امروز آرمان‌های نظام به دست برخی افراد به تاخیر می‌افتد، ما بر مبنای اهداف انقلاب باید تبلیغات دینی را گسترش دهیم.

وی با اشاره به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: امروز نباید حرف رهبر معظم انقلاب درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی روی زمین بماند، ایشان بعد از برگزاری همایش مبارزه با مفاسد اقتصادی همواره تاکید کردند که به جای برگزاری همایش‌ها در این راستا می‌بایست سران سه قوه با همکاری و همدلی این موضوع را به مرحله اجرا در آوررند.

رائفی‌پور با بیان اینکه امروز در دنیای غرب جریانی شکل گرفته که مسلمانان را وحشی معرفی‌می‌کند، عنوان کرد: گسترش اسلام هراسی در دنیای غرب امروز رواج پیدا کرده که باید این مباحث را با فرهنگ سازی از بین برد، چراکه افکار عمومی در حال خدشه‌دار شدن است.

استاد دانشگاه امام صادق افزود: 10سال قبل از انقلاب صنعتی فرانسه ایالت متحده اعلام کرد که نباید در آمریکا دین و کلیسای رسمی وجود داشته باشد،ولی امروز شاهدیم که در دهه 80میلادی طبق نظر سنجی‌های انجام شده 95 درصد مردم آمریکا به خداوند معتقدند و هر روز گرایششان نسبت به دین افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز برخی افراد بر این باورند که مسائل آخرالزمان می‌بایست به وجود بیاید و مسلمانان کاری برای از بین بردن آن نکنند تا مسئله ظهور به تاخیر نیفتد ادامه داد: باید تفکر داعشی را از بین برد، آمریکا در تلاش است تا با سنگ اندازی کرده حکومتی که مسیحیان منتظرش هستند در منطقه شکل بگیرده و شاکله‌ خاورمیانه را تغییر دهد.

رائفی‌پور گفت: در غرب مسئله‌ی ظهور مسیح در دهه70میلادی بررسی شده ولی باید متاسف شویم در کشوری که آرمان‌های اولیه آن مهدویت است مسئولین کاری برای فرهنگ وتبیلغ این موضوع نمی کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۱۱:۱۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
ممنون از انعکاس باشگاه خبرنگاران
بازم از این مطالب بگذارید.
Iran (Islamic Republic of)
سید میلاد حسینی
۲۲:۴۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
مطلب پخته ای بود انشاله بیشتر از این دست مطالب ببینیم-از باشگاه خبرنگاران جوان ممنونم
آخرین اخبار