علی اکبرزاده به باشگاه خبرنگاران خبرداد:

اعزام دریایی دانش آموزان به اردوهای راهیان نور/ اعزام 50هزار دانش آموز به راهیان نور تاکنون

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اعزام دریایی دانش آموزان به اردوهای راهیان نور گفت: تاکنون 50هزار دانش آموز در مرحله دوم به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

مهدی علی اکبرزاده مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مرحله دوم اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور اظهار کرد: تاکنون 50هزار دانش آموز در مرحله دوم به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
 
وی در ادامه افزود: در مرحله‌ی دوم اعزام‌ها به اردوهای راهیان نور از 27دی ماه آغاز شده و تا 27اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مرحله دوم اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور دو ماه به طول می‌انجامد، گفت: یک ماه دختران دانش آموز و یک ماه پسران دانش آموز به این اردوها اعزام می‌شوند.

وی همچنین اضافه کرد: در مرحله اول بیش از 420هزار دانش آموزان در مدت 70روز به راهیان نور اعزام شدند.
 
علی اکبرزاده در خصوص اعزام‌ دریایی دانش آموزان به اردوهای راهیان نور عنوان کرد: اعزام دریایی دانش آموزان به اردوهای راهیان نور را در فاز نخست دنبال کردیم و در فاز دوم نیز این اعزام‌ها ادامه خواهد داشت.

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: محل اعزام‌های دریایی به راهیان نور از سمت استان بوشهر به سمت جزیره خارک است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: اعزام ، اردو ، راهیان نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار