بهرامیان: رقم قراردادمان همان مبلغ 5 سال قبل است/برای قهرمانی انگیزه داریم

ملی پوش تیم جودو پاس ثامن الحجج خراسان رضوی گفت: مبلغ قراردادها در لیگ جودو بسیار پایین است و ما هنوز همان مبلغی را می گیریم که 5 سال قبل می گرفتیم.

بهرامیان: رقم قراردادمان همان مبلغ 5 سال قبل است/برای قهرمانی انگیزه داریماحسان بهرامیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: فشردگی تمرینات مرحله نخست اردوی تیم ملی بسیار بالا بود و از ناحیه پا ضرب خوردم و نتوانستم در مسابقات این هفته لیگ همراه تیم پاس ثامن الحجج بازی کنم اما نفر پشت من پهلوانلو بسیار خوب کار کرد و خوشبختانه مسابقات این هفته را بردیم.
 
وی اضافه کرد: تیم پاس ثامن الحجج تیم خوبی است و از مهره های خوبی مثل محمد جمالی و جواد محجوب بهره می برد، تیممان را برای قهرمانی چیده ایم، البته مسئولان ثامن الحجج هم به ما انگیزه داده اند که از نظر مالی در صورت قهرمانی حمایتمان کنند. تیم ما در چند وزن نفری که صد درصد برد باشد در اختیار ندارد، اما در نیم فصل دوم تمام تلاشمان را به کار می بندیم تا تیمهای میزان و پاس قوامین که از جدی ترین حریفان ما محسوب می شوند را شکست دهیم.
 
ملی پوش وزن 60- کیلوگرم کشورمان درباره رقم قراردادهای لیگ جودو گفت: نمی توانم بگویم از رقم قراردادها راضی هستیم زیرا همان مبلغی را می گیریم که 5 سال قبل هم می گرفتیم و با توجه به گران شدن دلار رقم ناچیزی است، از تمام کسانی که می توانند برای جودو اقدامی انجام دهند خواهش می کنم تا پا پیش بگذارند و برای لیگ سرمایه گذاری کنند، بدیهی است هرچه لیگ با کیفیت تر برگزار شود در تیم ملی هم تاثیر خواهد گذاشت و باعث پیشرفت این رشته ورزشی می شود، جودو در دنیا طرفداران بی شماری دارد اما تاحدود زیادی در ایران مظلوم واقع شده است و توجه محدودی به آن می شود.
 
بهرامیان در انتها  تاکید کرد: من به شخصه در هر هفته از مسابقات لیگ مجبور هستم در اوج فشار تمرینات 3 یا 4 کیلو وزن کم کنم که بسیار سخت است و فشار زیادی به من وارد می شود اما رقم هایی که می گیریم جبران زحمات ما در این رشته سخت نیست، هفته آینده مسابقات انتخابی تیم ملی را در پیش داریم امیدوارم با فیزیوتراپی از بند مصدومیت رها شوم و بتوانم مسابقه دهم، نیم فصل دوم لیگ هم 30 بهمن در بجنورد برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار