نماینده مردم رودسر به ادعای برخی افراد مبنی بر اینکه بعضی از افراد از مفسدان کمک گرفته‌اند، گفت: باید مشخص شود چه کسانی این کمک را دریافت کرده‌اند.

باید مشخص شود چه کسانی از مفسدان کمک دریافت کردندبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ محمدمهدی رهبری نماینده مردم رودسر در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی امروز (یکشنبه 12 بهمن) در مجلس شورای اسلامی با گرامی‌داشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امید است اهداف اولیه انقلاب که حاکمیت قرآن، ارزش‌های دینی و عزت مردم محقق شود، فقط حکومت کردن هدف ما نبود سعادت مردم، آسایش و رفاه جامعه و توسعه کشور را می‌خواستیم و می‌خواهیم.

وی با بیان اینکه ما در انقلاب امت واحده را می‌‌خواهیم، تصریح کرد: ما حاکمیت صالحان را تقاضا داشته و داریم، انقلاب ما فراتر از مکان و زمان، ملت و مذهب خاصی بوده و هست و به همه کشورهای خداجو و مستضعف جهان به ویژه فلسطین تعلق دارد.

نماینده رودسر با تأکید بر اینکه حاضر نیستیم به هر قیمتی حکومت کنیم، بیان داشت: به شرطی حکومت ارزش دارد که فقر و بیماری از مردم زدوده شود، مردم نعمت حاکمیت قرآن و عدل را مشاهده کنند، مردم ما به دلیل آنکه به طور فطری به اسلام و حاکمیت الهی گرایش دارند به انقلاب وفادار هستند، ما باید قدر این مردم را بدانیم و اگر روزی آنها اعتقاد داشته باشند که حاکمان ما از شعارهای اولیه انقلاب دور شده‌اند، اتفاقات ناگواری خواهد افتاد.

رهبری در ادامه اظهارات خود به مشکلات و معضلات بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: بخش کشاورزی که بیشترین اقتصاد مردم را به صورت غیرمستقیم و مستقیم تأمین می‌کند، امروز بیش از حد آسیب‌پذیر شده است.

وی واردات بی‌رویه را یکی از مشکلات اساسی امروز در حوزه کشاورزی عنوان و افزود: به عنوان مثال میزان واردات و قاچاق چای در کشور به گونه‌ای است که چای تولید داخل روی دست کشاورزان می‌ماند.

نماینده رودسر اظهار داشت: از دولت و مراجع تصمیم‌گیر می‌خواهم که به شهرهای شمالی کشور به دلیل حاصلخیزی و اشتغال مردم در حوزه کشاورزی حمایت کنند، چراکه اگر این وضع فعلی ادامه پیدا کند کشاورزی در کمربند شمالی کشور روز به روز بی‌رونق‌تر می‌شود.

رهبری همچنین در مورد فساد و مبارزه با این مقوله نیز خاطرنشان کرد:‌ امید است که در رابطه با مبارزه با فساد با قاطعیت بیشتری برخورد شود، می‌گویند برخی افراد از مفسدان کمک گرفته‌اند، این کلی‌گویی همه را در مظان اتهام قرار می‌دهد و کلیت را شامل می‌شود، پس بهتر است مشخص شود دقیقاً چه کسانی کمک گرفته‌اند و در رسانه‌ها هم اعلام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار