مدیر کل ایثارگران شهرداری تهران گفت: ایثارگران شهرداری تهران امروز ( دوشنبه ) در مناطق تهران جمع شدند تا به نیابت از امام راحل غبار از مزار فرزندان خمینی کبیر(ره) بروبند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  محمد مهدی باقری ، مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران  امروز ( دوشنبه ) در مراسم غبار روبی مزار شهدا که در بوستان الغدیر برگزار شد با اشاره به برگزاری مراسم  غبارروبی مزار شهدای گمنام، تحت عنوان "دیدار با فرزندان امام(ره) به نیابت از امام(ره)" در سطح مناطق بیست و دو گانه شهر تهران، اظهار کرد: خون شهدا پشتیبان انقلاب است و ایثارگران شهرداری تهران امروز در مناطق تهران جمع شدند تا به نیابت از امام راحل غبار از مزار فرزندان خمینی کبیر(ره) بروبند.

وی در ادامه گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم، اگر ایمان بیاوریم که آنها در عین عاقل بودن عاشق بوده اند باید این راه را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در تمام مسیرهای سخت به همان اندازه که تفکر عقلانی داریم عمل عاشقانه داشته باشیم. ایشان بهترین الگو برای ما به عنوان یک نیروی انقلابی است.

باقری در پایان عنوان کرد:کارآمدی و ارزشگرایی دو مولفه ای است که امام به ما آموخت و ما باید برای عمل مان این دو مولفه را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: غبارروبی ، شهدا ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار