مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: بی شک دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ، به خوبی نشان می دهد که اگر ما ارزش ها را باور داشته باشیم ، می توانیم در هر عرصه ای کارآمد باشیم.

زنگ گلبانگ انقلاب در مدرسه شهید حشمتی نواخته شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد مهدی باقری  مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در مراسم نواختن زنگ انقلاب که امروز (دوشنبه ) در مدرسه شاهد شهید حشمتی  منطقه 8 برگزار شد، با اشاره به آغاز سی و هفتمین بهار انقلاب اظهار کرد : شاید در روزهایی که ما جای شما بودیم تصور این مسئله برای ما دشوار بود که روزی آینده این مملکت در دستان ما باشد و فرمایش امام خمینی(ره) برای ما تبدیل به یک باور شده است.

وی در ادامه گفت: همیشه جمله معروف امام را بر روی دیوارهای مدارس می دیدیم که فرموده بودند امید من به شما دبستانی ها ست، اما امروز معنی این حرف برای ما عینیت بیشتری پیدا کرده است.

باقری با بیان اینکه آینده نظام جمهوری اسلامی ایران در دستان شما و در گروی تحصیل و موفقیت شما امیدان امام خمینی(ره) است، افزود: حضرت امام(ره) به عنوان بنیان گذار جمهوری اسلامی به ما آموخت که در هر سن و سالی می تونیم  عاقل و عاشق باشیم.

مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران در پایان گفت : بی شک دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ،  به خوبی نشان می دهد که اگر ما ارزش ها را باور داشته باشیم ، می توانیم در هر عرصه ای کارآمد  باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: انقلاب ، زنگ ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.